Looking For Silverware: Café het Drankorgel
-
Ben benieuwd of mijn wensen gehoord worden. NAC terug naar de ere.
-
@maricja_NL En kampioen spelen?
-
@Furrax_NL Dat zal niet lukken, maar ik ben blij als ze in de Eredivisie kunnen handhaven. Kampioenschap is voor de komende jaren nog een droom. Tenzij je met huurlingen van Man City dit kan presteren, maar daar heb ik een hard hoofd in.
Maar bij een promotie vier ik feest in Breda
-
Mooie uitvinding die bbq
-
@maricja_NL @Rubber890_NL er werd een rode kaart van NEC door videoscheidsrechter ingetrokken. Terecht of onterecht?
-
Terecht ingetrokken, fijn zo'n videoscheids
-
@Rubber890_NL mooi mooi. Sportief ook gezien je voor NAC bent toch :)? Gefeliciteerd 1-0 , mooi resultaat
-
@Glennevire_NL Haha nee heb niets met NAC. Maar vind het wel mooi dat ze hebben gewonnen
-
@Glennevire_NL was terecht ingetrokken. Maar een vrije trap voor NEC was het ook niet. In de herhaling zie je dat Dessers wordt vastgepakt aan z'n shirt en Dessers daarna ook het shirt van Golla vastpakt. Dus komt van 2 kanten, en had gewoon doorgespeeld kunnen worden. Maar voor Higler was het lastig te zien vanuit zijn positie. We zijn tenslotte ook maar mensen.
Eerlijk is eerlijk, rood was onterecht
-
Maar ben wel blij met de overwinning. Eerlijk gezegd dacht ik gaandeweg de 2e helft vorderde, het 0-0 zou blijven
-
@maricja_NL gaan ze het overleven in Nijmegen?
-
@Rubber890_NL Ja, ik hoop het wel. Al wordt het niet makkelijk, maar als ze vroeg de 0-1 erin krijgen, moet het zeker lukken.
Dus ik ga bidden :pray_tone1:
-
Mooi spandoek was het toch zeg
-
@maricja_NL het ging iig normaler aantoe dan bij MVV-Roda
-
@maricja_NL Haha nou echt wel! Qua sfeer kan je nac er wel bij hebben
-
@Rubber890_NL Ja toch!! Nummer 2 sfeervolste stadion van Nederland een paar jaar terug en ik denk dat daar niets aan veranderd is.
-
@maricja_NL komt omdat jij er altijd was toch?
-
@Glennevire_NL Was ja, sinds NAC gedegradeerd is, is ze nooit meer naar het stadion geweest. Smerige successupporter
-
oh kut nu diss is Maricja ipv Furrax, sorry (L)
-
@spectraaaaa_NL dat kan echt niet. Wil je Furrax aub niet zo beledigen!