The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Fijne jaarwisseling vrienden en als je met vuurwerk aan de slag gaat, doe het verstandig
:champagne_glass:
-
@Glennevire_NL Geen idee, is weer zo'n k*t idee terwijl er al een plan lag.. maarjah Ik blijf dan maar lekker thuis
Beste wensen alvast, een fijne jaarwisseling hè!
-
Haha, was n misverstand. Zijn nog om kwart voor 12 naar Maastricht gegaan. Damn, vergeten mijn partyplugs mee te nemen, me oren zijn weer kanonnen aan het piepen
Nachtje doorgehouden, lekker om 08:00 thuis, en toen auto ophalen in maastricht en direct door gaan verrassen bij familie
Gelukkig nieuwjaar mensen!
-
Hahhaa oke
Dankjewel Ruud!! JIj ook gelukkig nieuwjaar en alle anderen hier
@Sjinne_4_ever_NL -
De beste wensen voor alle bezoekers van ons cafe
-
Gelukkig nieuwjaar iedereen
-
Heerlijk, zo'n dagje uitslapen & niets doen. Woensdag pas werken
-
Dat is wel lekker ja, hier al weer 2 dagen aan het werk inmiddels. Donderdag en vrijdag wel vrij
-
Hoe is het gegaan vandaag Ruud
-
Prima hè. Twee daagjes om, het is nu een rustige periode dus ik kan geleidelijk ingewerkt worden. Morgen wel de late dienst, kijken of die anders is. Sta nu om 5:35 naast me bedje, morgen dus wel eens uitslapen
Weinig tijd gehad, veel geregel geweest, om hier te komen.
-
Ik hoop dat het is wat je zoekt, je hebt in ieder geval veel tijd erin gestoken, dus dat mag beloond worden, succes :slight_smile:
-
Ik moet me eerst opwerken, dus voordat ik daar ben zijn we weer een jaartje verder
-
Zo'n weekend mag ook wel wat langer duren zeg :rolling_eyes:
-
Verschrikkelijk ja, elke week te kort dat weekend
-
Vind het maar niks dat al die sporten stil liggen... wielrennen, f1 & voetbal (noujah niet overal maar toch).
-
Van het weekend gaan we weer los in de voetballerij, nog ff geduld :slight_smile:
-
Heb liever dat het wielrennen weer snel begint met de F1
-
Valt niet veel te fietsen met dit weer, ze worden allemaal ingehaald door de plaatselijke postbodes en boeren op de fiets :rofl:
-
@Sjinne_4_ever_NL Nooit wakker worden door een wekker, in de middag kunnen doen wat je wilt en 's nachts rijk worden is ook een optie
-
@spectraaaaa_NL Klinkt als je de dag doorneemt van een pokerprof