The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@SIRclitjeslikker_NL Dat je TOSC niet kent moet je je overigens natuurlijk voor schamen, dat is ongeveer de oprichting van OSM geweest.
Heb ook maar meteen even bovenstaand bericht gelezen. Ten eerste: Christiano vond ik eerlijk gezegd 10 jaar geleden ook al een eikel. Ten tweede: TOT heeft de meest briljante crewquiz ooit georganiseerd(dat zeg ik zeker niet omdat ik daar veel energie in heb gestopt lang geleden:$). Ten derde: TOT was 5 jaar geleden al legendarisch in mijn opinie, dat ze nu nog leven maakt ze nog legendarischer. Ten vierde: de kanaries zijn eikels, altijd al geweest.
-
Mag ik trouwens ook zeggen dat Arnold(inho) daadwerkelijk als enige echt heeft weten af te kicken van OSM, niet ingelogd sinds 2012!
-
@Vloemichiel_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ten tweede: TOT heeft de meest briljante crewquiz ooit georganiseerd(dat zeg ik zeker niet omdat ik daar veel energie in heb gestopt lang geleden:$).
Duidelijk die van JR gemist
-
Dat is correct:)
-
Ik leef ook nog.
-
@Vloemichiel_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Jezus, ben ik zo lang niet op OSM geweest, of is OSM in zo'n korte tijd zo snel veranderd?
Fijn te zien dat Sjinnie en TOT in elk geval nog bestaan.En er nog over TOSC gelult wordt:$.
Hooooooi!
Hey Michiel Nou.. Jouke, Kaj, Emanuel etc zijn ook allemaal van OSM af Alleen ik & Jonas houden en nog vol. Alhoewel Jonas nu ook erg stil aan het worden is!
Hoe is tie?
-
En daar ben ik dan toch wel zeker! Ruud , sorry ik kan je niet alleen als die-hard TOT lid achter laten he dus ik doe mijn best :D.
Michiel lang geleden joh! Al is het voor mij lang geleden dat ik iedereen gehoord heb#redface -
Ow en oldskool tekens werken niet meer #wave en van die dingen ??
Zijn trouwens al mijn forumposts weg waar ik zo hard voor heb gewerkt ???
-
@vigor-hamme_NL Ja.
-
Er wordt opnieuw geteld ja.
-
@Sjinne_4_ever_NL Omg, een aantal dingen waren vervelend aan deze verandering, maar dit gaat te ver!
@Furrax_NL Woehoe:)
@vigor-hamme_NL Jonas!
-
Het is maar een getal nu Tja, scheelt zeker serverruimte ofzo
-
Mensen die vinden dat ze in een dermate belangrijke crew hebben gezeten dat ze beledigd zijn als ie niet herkend wordt... :rofl:
-
Das stom al die FP weg !
@Vloemichiel_NL : lang geleden haha! dat we hier nog altijd rondhangen zegt ook al veel :D, alles goed met je ?
-
Daar hechten we niet veel waarde aan. Behalve dan om te zien of iemand actief is (geweest).
Maarjah ik zag de noodzaak niet om het forum zo te veranderen. Denk dat iedereen het prima vond zo. Misschien een frissere look, maarjah dan krijg je deze onzin er ook meteen bij.
-
@vigor-hamme_NL Ja prima, druk met werk, maar verder wel oke allemaal.
@pompompompompommop_NL Zitten, niet hebben gezeten...
-
Ga je weer managen dan?
-
Goedenavond! Hoe is het met jullie Tijgers? Zijn jullie trouwens Bengaalse Tijgers, Siberische Tijgers, Sumatraa Tijger of heel ander soort ?
Iedereen fijn weekend gehad? Doe mij maar glas water aub.... Hoofd voelt laatste 1.5 /2 weken of ie op exploderen staat door vele bijna migraine achtige hoofdpijnen... -
@Glennevire_NL Hier gaat het goed, wij zijn de van alles in 1 tijger, beetje mix door de benelux
-
@peter-osm-master_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Glennevire_NL Hier gaat het goed, wij zijn de van alles in 1 tijger, beetje mix door de benelux
Haha oke nice, Peter. Tof Wel rustig hier hoor..