Kanarifuglene: [KL] League
-
Totale willekeur van transfer madness helpt de verhoudingen in de competitie weer helemaal naar de klote. Great job Gamebasics.
-
Tel daar dit kansloze samenspel tussen crewgenoten bij op en tel uit je winst. Zullen we voortaan maar lekker kappen met onderlinge transfers anders?
(Voor de context: Angers bungelt ergens kansloos onderaan en Strasbourg speelt voor promotie, zijn crewgenoten. En het is niet dat er verder niets te koop staat ofzo... ook nog na de sim dus een last minute versterking was ook geen sprake van.)
-
Samenspel is in de KL verboden, dus als je het idee hebt dat die transfers tegen de OSM-regels ingaan, dan kun je ze aangeven via het systeem.
-
@meneer-Speksnijder_NL Onderlinge transfers moge van mij ook wel wegblijven in de KL. En zeker als het crewgenoten zijn. Daar heb je wel een punt
-
In principe ben je vrij om spelers te verhandelen binnen de competities (ook vanwege natio-voordeel), maar wel tegen normale (gangbare bedragen).
Maar gezien hetgeen wat zich heeft voorgedaan, willen we dit wel bekijken.
Meningen en ideeën mogen uiteraard gedeeld worden. De competitie moet wel leuk blijven voor iedereen.
-
Vandaag zal ik weer de sheets bijwerken en posten
-
Ik heb geen problemen met transfers aan bijvoorbeeld 1.5-1.6 tussen 2 crewleden. Je kan niet zeggen dat iemand daar voordeel mee doet. Je betaald gewoon de transferprijs.
Transfers onder waarde of marktwaarde kunnen natuurlijk niet.
We spelen meestal in grote competities zoals Engeland, Frankrijk, Italië, ... dus is het logisch dat users spelers kopen en verkopen van andere users door de vele talenten in die grote competities.
-
-
@maricja_NL bedankt!! (Y)
-
Ondanks een waardeloze transfer madness nog steeds in een goede flow, hopelijk kan ik dit nog twee weken volhouden
-
Heel fijn weekend iedereen. Ik hoop ik eindelijk weer eens punten ga pakken.
-
Moet je eerst je Nederlands verbeteren:-) goed weekend kerel
-
-
Wanneer begint de volgende?
-
@wooper_NL Inschrijftopic incoming
-
-
Met het einde dat in zicht komt, zal ik de komende dagen vaker de standen posten
Goed om te zien dat er geen ontslagen zijn in de leagues en iedereen lekker mee blijft spelen
Sportief seizoen verder, zo lijkt het -
-