Overtredingen CC80
-
https://media.discordapp.net/attachments/638269736760639498/779980098241429515/image0.jpg
Lirola verkocht voor de waarde (4,5 miljoen) door Benfica (sir Heyvaert) aan Luton Town (Bas van Aerts).
Gaat om de Eerste Divisie, crew Just Relax.
-
Spelen van een oefenwedstrijd tegen niet-crew genoot door Marsupilami van SVO (tegen gabberjoch / WAH).
-
Royal Loyalties uit de 1e divisie heeft in een onderling duel niet de juiste spelers opgesteld.
Excel Moeskoen Speelde een 343 terwijl het 4 verdedigers in de basis had staan.
-
Oefenwedstrijd van shadychrist7 (Rangers) van de crew Gio Tribute tegen mij (paashaas en konijn) van Never Ending Glory in de Eerste klasse
-
Transfer aan de waarde tussen Real Betis en Brugge (Naske), Eredivisie
-
Bij de derde klasse fc moeskroen-watford heeft moeskroen watford opzettelijk laten winnen, door speler verkeerd/niet op te stellen.
In de derde klasse bij fc spoj
Het lukt mij niet hier foto's te plaatsen, waar kan ik het !(https://linksharing.samsungcloud.com/0LYzSw1cutIN) -
Oefenwedstrijd in Europa League, espanyol is van andere crew
ontslag genomen.
-
In de tweede klasse heeft Scarfacenl88 van O.s.c. Red Star ontslag genomen van Troyes
-
Oefenwedstrijd tegen andere Crew in Tweede Divisie
Tito R van Azzurri tegen Huggie Bear van Goal Diggers
-
VanDerBuurt vierde klasse
Spelen van 4 oefenwedstrijden
-
@wooper_nl said in Overtredingen CC80:
Is hier bewijs van?? Wij weten van niks..
-
@rolfdewild_nl said in Overtredingen CC80:
@wooper_nl said in Overtredingen CC80:
Is hier bewijs van?? Wij weten van niks..
Melden van straffen
Alle overtredingen moeten op het forum worden gemeld aan de Crewstaf. In de regel zal dit gedaan worden door een manager van een concurrerende crew. Er wordt voor elke CrewCup-editie een topic aangemaakt als ‘Meldpunt Overtredingen’. Bij de melding moet een screenshot(s) gepost worden van de overtreding. Indien de overtreding niet binnen 72 uur gemeld is, wordt de overtreding niet bestraft (m.u.v. straffen inzake gelockte managers).
Indien de melding terecht is, zal de crewstaf de overtreding en de op te leggen straf melden in een apart topic op het crewforum. Wij vertrouwen dus op medewerking van alle crews om de CrewCup zo schoon mogelijk te houden. Schroom niet om een overtreding te melden! -
-
Tnx voor de duidelijkheid wooper.
Kan enkel voor bovenstaande me excuses aanbieden dit wordt intern besproken.
-
@wooper_nl
Eredivisie / NFS Mahrez van Basel naar Club Brugge voor transfersom gelijk aan de waarde (13:31 uur)