• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Onterecht gebanned, unban aanvragen.

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
5 Posts 2 Posters 382 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Goedenavond, ik ben zojuist onterecht gebanned uit de OSM Discord server zonder enige waarschuwingen. Ik heb ook nog nooit een regel verbroken in de server. Het verhaal zit zo. Gister sprak iemand Turks in het kanaal "Dutch", ik zei tegen hem dat dit een Nederlands kanaal only was en dat hij beter in #turkish kan praten. Net praat een Moderator Turks tegen hem dus ik zei weer "talk Dutch or go to #turkish". Dit was voor hem genoeg om mij te bannen. Deze moderator heeft vervolgens al zijn eigen en mijn berichten lopen verwijderen, dus ik heb geen screenshots van het gesprek en ik weet zijn naam niet meer maar ik weet zeker dat dit allemaal terug is te vinden in het Audit Logboek. Ik ben best wel actief in de server en help vaak mensen met hun tactieken en speel actief mee met de Discord League dus het is niet ofzo dat ik hier voor niks ga lopen klagen. Ik hoop ook dat deze moderator op dit gedrag word aangesproken zodat zoiets niet vaker gebeurt. Mijn naam op Discord is Mees#3286. Bedankt alvast.

Groeten,
    Mees

Silvester J_NLS 1 Reply Last reply
    0
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    wrote on last edited by

Ik snap ook wel dat jullie ook het verhaal van hem willen horen, maar ik denk dat 't niet zoveel zal verschillen met mijn verhaal. Ik ben ook best wel benieuwd naar de ban reden dus als iemand daarnaar kan kijken zou 't wel fijn zijn.

1 Reply Last reply
    0
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    wrote on last edited by

Screenshot_20210109_125212_com.lbe.parallel.intl.arm64.jpg

Hier zie je de berichten die ik nog wel heb gestuurd. Die hij dus niet verwijdert heeft

Screenshot_20210109_125216_com.lbe.parallel.intl.arm64.jpg

En hierboven had hij alles van me verwijdert. De reply waar je ziet staan "Bericht kan niet worden geladen" was het bericht waarin ik zei: "talk Dutch or go to #turkish" die hij dus verwijdert heeft. Rest van het gesprek (en ook de persoon die in eerste instantie begon met Turks praten) is allemaal verwijdert.

1 Reply Last reply
    0
  • mees2006_4_NLM Offline
    mees2006_4_NLM Offline
    wrote on last edited by

Screenshot_20210109_143735_com.lbe.parallel.intl.arm64.jpg
    Als ik het goed heb was dit de mod die me gebanned had.

1 Reply Last reply
    0
  • Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NL
    replied to mees2006_4_NL on last edited by

@mees2006_4_nl
    Hoi,

De ban was gebaseerd op inmenging en ongepast taalgebruik. Je account is inmiddels weer geunbanned. Houd je in het vervolg wel graag aan de geldende regels in de Discordserver.

Community Manager: OSM NL

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular