Crewduels: Discussietopic
-
Haha ik ben benieuwd hoe het "onderzoek" waarop GB baseert dat crews liever met het afkopen van timers spelen in zijn werk is gegaan. Ik weet dat @vinnievuik_nl ruim een jaar geleden veel tijd heeft gestoken in het peilen van crews, om te checken of ze liever met of zonder timers afkopen spelen. Een duidelijke meerderheid koos destijds voor de laatste optie. Ook op OSM World is een dergelijke stemming gehouden, met een vergelijkbaar resultaat.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat de meningen van crews ten aanzien van dit onderwerp een jaar later totaal omgedraaid zijn. Wat waarschijnlijker is, is dat GB vindt dat er niet genoeg BC’s worden uitgegeven in duels. Of dat ze vooral beginnende crews met nauwelijks duelervaring om hun mening hebben gevraagd, dat is natuurlijk ook een manier om zo’n onderzoek de gewenste richting op te sturen.
-
Vanuit mijn omgeveing hebben de managers die aan het onderzoek hebben mee gedaan, hier duidelijk TEGEN gestemd!
-
Om eens de mening te weten/horen van de community zou ik graag hebben dat jullie deze enquête doorsturen naar jullie crewleden zodat we een zicht krijgen wat de werkelijke uitslag moest zijn over de duels.
-
Mijn voorstel zou zijn, als ze dit willen behouden, je per divisie hoger een mogelijkheid minder krijgt. Heb dit ook in de form gezet.
Laagste divisie: alles open
Divisie hoger: geen staffboost meer
Divisie hoger: ook geen trainingsboost meer
Divisie hoger: ook geen stadionboost meer
And so on... tot je in de hoogste divisies gewoon zoals het nu is hebt.Wij als topcrews zullen immers toch niet met bc gaan smijten, dan kunnen ze net zo goed zoiets als dit voorstel hierboven doorvoeren. Bovendien kan je dan ook niet zomaar jezelf “omhoog kopen” naar de top 50.
-
@Silvester-J_NL jij weet toch ook wel dat diegene in legende of wereld sterren divisie crews zijn die meeste duels achter hun naam hebben staan? Als je een crew begint en je heb 5 goede managers duurt het heel lang voordat je daar bent. ( en je loopt ook nooit in) Zegt niks over die crew van 5. Want je heb crews die gewoon 24 managers hebben om 4 duels te gelijk spelen. Ja kwaliteit /kwantiteit. Daarom is de crewcup veel beter. Om te zien of je een goede crew bent of niet.
Wil enkel mee zeggen dat je dan best tegen een top 10 ranking crew kan loten.
-
Hierbij nog de laatste update m.b.t. de duelstatistieken:
Note: deze is inmiddels niet volledig up-to-date meer.
-
@Donkerblauw_NL said in Crewduels: Discussietopic:
@Silvester-J_NL jij weet toch ook wel dat diegene in legende of wereld sterren divisie crews zijn die meeste duels achter hun naam hebben staan? Als je een crew begint en je heb 5 goede managers duurt het heel lang voordat je daar bent. ( en je loopt ook nooit in) Zegt niks over die crew van 5. Want je heb crews die gewoon 24 managers hebben om 4 duels te gelijk spelen. Ja kwaliteit /kwantiteit. Daarom is de crewcup veel beter. Om te zien of je een goede crew bent of niet.
Wil enkel mee zeggen dat je dan best tegen een top 10 ranking crew kan loten.
Ik denk dat de meningen over dit punt zullen verschillen. Voor de duels in de laagste divisies geldt dit argument zeker, maar tegelijkertijd is het wel zo dat grote crews die in het begin snel konden stijgen het over het algemeen op een gegeven moment moeilijk hebben gekregen. Waar je namelijk wel rekening mee moet houden, is dat wanneer je met een kleine groep samenspeelt je het voordeel hebt dat je veel met elkaar samenspeelt en dat de verschillen tussen de leden in niveau over het algemeen kleiner zijn dan in een grote crew. Bij de grote crews zitten vaak een aantal zeer sterke leden en een aantal leden die qua niveau nogal onderdoen voor de rest. De meeste grote crews weten dit ook en delen hun teams vaak zo in dat sterke en minder sterke leden evenredig verdeeld zijn, zodat er niet een team met alleen maar onervaren managers van start hoeft te gaan.
Uiteindelijk zal je naar mijn mening wel gaan merken dat het in de hoogste divisie om kwaliteit zal draaien, aangezien het daar niet meer uitmaakt of je nou 2 of 4 duels speelt. Daar draait namelijk het puur om het feit hoeveel duels en wedstrijden je weet te winnen, aangezien een nederlaag net zoveel minpunten oplevert als een overwinning pluspunten oplevert. De verdeling in de laagste divisies is vooral bedoeld om activiteit bij onervaren crews aan te wakkeren die anders sneller geneigd zouden zijn om af te haken.
-
Een nieuwe update van de duelstatistieken
-
Laten we lekker battlen zonder transfers
-
@martijnfc_nl
Echt de sukkel die dit bedacht heeft...
Laten we maar weer stoppen met duels. Geen transfers, wel timers afkopen. En dan ook nog met zo'n k*tcompetitie als Iran aankomen. -
OK, OFF hun mening is heel duidelijk . Wat doen we als community? Duels spelen zonder transfers of lassen we een pauze in?
-
Wij zullen inderdaad geen battles spelen gedurende dit van kracht is.
-
Er was een misverstand gebeurt bij GB. Transfers blijven, clubkascompensatie gaat uit en timers gaan aan. Besloten trainingen zullen ook opnieuw mogelijk zijn.
-
@wooper_nl geloof je zelf dat het een misverstand was? Of waren ze van de eerste reacties gisteren al een beetje geschrokken?
Timers afkopen, is nog steeds misselijk en heeft niets met managen te maken.
-
@bjorn2321_nl Super League praktijken bij GB.
-
@bjorn2321_nl Geen idee, er gebeuren wel vaker misverstanden, maar het zou me niet verbazen dat het door de reacties komt
-
@appiel_nl GB had eerst een pushbericht gestuurd dat we zonder transfer zouden spelen in een duel.
Na wat commotie was dit plots een misverstand. Nu spelen we duels met transfers, zonder clubkas compensatie maar de besloten trainingen en timers afkopen gaan weer aan.
-
Denk dat er ook prima onderling afgesproken kan worden om geen BT te gebruiken, maar ik weet niet hoe iedereen daarover denkt.
-
Het wordt dus helaas weer wat meer pay to win. Maar GB doet toch wat ze zelf willen zonder overleg met het oog op zoveel mogelijk geld verdienen.