herenakkoord na update
-
Hoe denken jullie erover om met zoveel mogelijk crews een herenakkoord te sluiten om tijdens duels niet de timers af te kopen en geen BT te gebruiken.
Een boycot gaat naar ons inzien te ver en heeft geen nut.Denk dat als we het hier vermelden het een stuk leuker spelen is voor menig crew binnen de top 30?/50.
Wij zijn sowieso voorstander van zo min mogelijk BC tijdens duels.
Dus benieuwd hoe ook zo denkt en wilt joinen! -
Wij (Talents of Zlatan) zijn ook voorstander van zo min mogelijk bosscoins tijdens duel. Het is natuurlijk knettergek als mensen binnen 24uur veld level 3 hebben en de gewenste selectie! Alle lol/uitdaging is er dan wel vanaf..
Met BTs in duel vind ik nog niet zo heel groot probleem al is 6 wel teveel. Zouden we moeten beperken tot max 2-3. Er is altijd wel een avond dat er minder tijd is voor osm en vooral vrijdag/zaterdagavond
Wij zijn voor het herenakkoord
-
Wij PSV Eindhoven en Jong PSV Eindhoven zijn ook voorstander voor uitschakeling van bosscoins in duel,s .
Wij sluiten ons dan ook aan bij het voorstel om bosscoins uit te schakelen en duel,s te spelen op eigen kracht van de crew,s zelf .
Tevens zijn wij ook geen voorstanders van BT,s , al is dit wel makkelijk voor sommigen managers die toevallig 1x geen tijd zouden hebben .Wij sluiten ons dan ook met beide crew,s aan bij het Herenakkoord .
-
Vanaf wanneer kon dat weer dan? Verklaart wel waarom we er de laatste weken zo werden uitgebouwd door noobcrews.
-
@rolfdewild_nl Voetbal Maffia doet er graag aan mee
-
@afca6706_nl Ik denk dat ik namens Azzuri spreek dat wij ook voorstander zijn van het afkopen van trainingen, spelers en stadion. De besloten trainingen vind ik nog niet eens zo gek aangezien ik onregelmatig werk en niet altijd om 8 uur nog kan kijken. Maar 6 is wel teveel van het goede.
-
@fc-kroll_nl Je zegt hier dat je geen voorstander bent van bt maar toch wordt het door jullie crew gedaan en weet nog dat jullie eens een duel tegen Legendz 1 hadden gespeelt en 2 man zeker 5000 bc erdoor draaide dus wat moeten we hier van geloven
-
@gekske24_nl
Klopt zijn wij geen voorstander van
Maar wij merken dat andere crews die zich ook hebben aangesloten bij het herenakkoord er ook gewoon vol voor gaan en blijven spenden
En om bij te blijven heb ik aangegeven dat de jongens dus ook zeker niet stil hoeven te blijven zitten
Plus daarkomt bij als je kan spenden word het gebruikt door iedreen en zeg niet dat het niet zo is want het is wel zo
Het is samen tegen bosscoins of niet en tot nu toe is dat niet zo
En wij gaan geen onnodig punten verlies leiden omdat andere crews wel gewoon coins gebruiken
Zo kom je nooit op het nivo waar je wilt komen
Dus zeg het maarEn daarbij het zwart maken van crews op deze manier vind ik ook wel weer van een laag nivo
Ik ga geen crews noemen die het gebruiken
En ontdek je iets en je hebt er een probleem mee meld dit dan bij ons persoonlijk ipv een crew aan de schandpaal te spijkeren -
Denk dat @wooper_NL dit topic beter kan sluiten.
Ik heb atm geen tijd om dit helemaal uit te werken om iedereen te laten deelnemen.
Controle is ook niet of nauwelijks te handhaven.Dus voor nu fix het onderling!
-
Ik denk dat je beter bij een begin van een duel onderling afspreekt met de crew.
-
@fc-kroll_nl Er is nog altijd een verschil tussen hier en daar wat compenseren met bc of wanneer je de hele nationale ploeg van belgie/brazilie afkoopt op voorbereidingsdag 1met cercle/sint-truiden", ik zou het liefst ook volledig zonder bc spelen maar wat jullie doen gaat nergens over, die slechte naam hebben jullie aan jezelf te danken (waar jij mee verantwoordelijk voor bent met cercle toen). Ben eerlijk gezegd nog nooit zo gemotiveerd geweest om een duel te winnen als dat tegen jullie, en dat hebben we ook glansrijk gedaan toen, ik hoopte dat jullie er wat uit zouden leren maar blijkbaar te vergeefs aangezien het achteraf bij andere duels weer gebeurde, en ik zeg dit niet om jullie af te breken ofzo maar hopelijk dringt het op deze manier toch door bij jullie..
Groetjes ️
-
This post is deleted!
-
Het lastige met een herenakkoord is, dat het niet volledig te checken is of ieder zich eraan houdt.
Je kan altijd nog een training afkopen onder het mom van "supertraining" (100% training)
En wie zegt dat je tegenstander niet stiekem de laatste paar uurtje voor de wedstrijd toch z'n stadionupgrade afkoopt? Met de data-analist kan je tenslotte alleen het level van het stadion zien, niet die van de trainingEen herenakkoord heeft alleen echt nut als alles ook te checken is.
Bij het geringste dat er afgekocht wordt, is het alweer modder gooien.
Je bent overgeleverd aan het woord van een ander. -
@maricja_nl Idd, heeft weinig zin om zoiets officieel te maken, je hoopt gewoon dat de tegenstander eerlijk speelt als je afspraken maakt maar dan nog vallen de kleine details niet te checken, we zullen ons erbij neer moeten leggen dat dit nu eenmaal bij de battles zal blijven horen, daarom focus ik me liever op community events dan op de duels, maar dat moet ieder voor zich uitmaken natuurlijk .
-
met Besloten Training heb ik sowieso al geen probleem.. al zijn het er 50 (bij wijze van spreke). Besloten training vind ik eerlijker. Heb je niet zo van die managers die 2min voor het wedstrijdbegin nog alles veranderen. Dat laatste vind ik beetje flauw, zeker voor iemand als ik die moet werken rond dat moment.
TK ben ik wel tegenzelf gebruikt mijn crew bij mijn weten zelden bosscoins voor zulke dingen, maar ik hou het niet allemaal in de gaten.
-
@andy-vanmechelen_nl
Dat BC spenden waar jij het over hebt valt reuze mee
Ik heb de jongens van duel team 1 gesproken en geven ook aan vrijwel geen BC spending te doen
Evt om de scout ietjes eerder terug te laten komen of data analist
Tevens heb ik nog nooit tegen jou gespeeld en ben ook nog nooit cercle brugge geweest in een duel zie mij manager profiel
Daarbij gebruik ik eigenlijk zelden BC want ik heb geleerd sterk te zijn zonder BC dus alsjeblieft roep niet zo iets in het rond als het niet waar is
En ik hoop snel met PSV jullie voorbij te streven al is het doel aleen maar om revange te nemen op dit soort uitspraken over PSV Eindhoven -
Lekker hoor popcorn
-
@fc-kroll_nl Sorry hoor maar geef andy hier gelijk in andy zat toen bij legendz en wij speelde toen tegen 2 teams wat dik 5000 bc hadden uitgegeven kan zijn dat je het zelf niet was maar wel leden van jou des tijds.
Tevens wel lekker om dan het duel te winnen en die naam hebben jullie zelf op jullie afgeroepen en andy voorbij gaan zal je nooit lukken denk ik dan moet je van goede huizen komen zie jullie alleen maar zakken ipv omhoog komen hoop dat jullie het gaan snappen om die nc niet uit te geven doe je de community geen plezier mee enkel gb.Zie afbeelding
-
This post is deleted!
-