Weer geen voorbereidingsdagen.
-
Zoals vorige keren, heb ik nu na het draaien deze van de Mister100 World league naar een nieuwe competitie, heb ik het weer vlaggen. De competitie zal vanavond ineens beginnen. Kunnen jullie er iets aan doen ? . Ik dacht dat dit opgelost was maar blijkbaar niet.
-
Benieuwd wat er gaat gebeuren morgen bij de Mister100 Euro league, deze competitie is vanavond aan de laatste speeldag, dus morgen (zondagavond) zou deze naar Rusland gaan, en vrees dat ook daar weer geen voorbereidingsdagen gaan aanzitten. Hou jullie dit ineens mee in de gaten, bij voorbaat dank.
-
@mister100_nl
Dit is doorgegeven aan Gamebasics -
@silvester-j_nl
Men heeft me de vorige competitie medegedeeld, dat wanneer de volgende competitie ook nog die bug zou hebben, men de competitie manueel ging aanpassen. Dis is tot nu toe nog niet gebeurd.
-
@mister100_nl Het is inmiddels aangepast
-
@silvester-j_nl Bedankt, toch een vraagje ?. Mijn andere competitie Mister100 Euro league speelt vanavond de laatste wedstrijd, en na de opstart zou deze starten in Rusland. Deze is ook op server Johan en heeft deze bug van de voorbereidingsdagen ook reeds 3x gehad. Moet ik dit dan ook melden overmorgen of kijken jullie dit meteen na ? Nogmaals bedankt voor de aanpassing.
-
@mister100_nl
Indien het mogelijk is om vlak na de reset in dit topic een seintje door te geven dan kunnen wij we deze ook aan laten passen. Ik zie inderdaad dat deze competitie ook op server Johan zit, dus deze start dan ook standaard met 1 voorbereidingsdag. -
@silvester-j_nl Oke ik zal morgen direct na de simulatie ongeveer na 20u15 hiet iets schrijven. Alvast bedankt, want dit maakt een heel verschil.
-
This post is deleted!
-
Zoals eerder gevreesd was, ook de Mister100 Euro league blijkt vanavond meteen te beginnen zonder voorbereidingsdagen. Kan u deze manueel aanpassen aub. Bij voorbaat dank.
-
Zoals eerder gevreesd was, is ook de Mister100 Euro league op server Johan vanavond meteen te begint zonder voorbereidingsdagen. Kan u deze manueel aanpassen aub.
Bij voorbaat dank. -
@mister100_nl
Ook deze is doorgegeven. -
@mister100_nl
Inmiddels is het aangepast. Veel succes! -
@Mister100_NL
Inmiddels zou de bug gefixt moeten zijn. Mocht het in de toekomst toch nog een keer voorkomen, maak in dat geval graag een nieuw topic aan.