Verbeteringen: Match Experience
-
Match Experience staat al een tijdje live voor iOS en gaat vandaag ook naar Android. Hier kun je je feedback achterlaten voor de Match Expereince: over animaties, design, teksten en snelheid. En eigenlijk alles wat je daarnaast nog kan verzinnen!
-
Ben benieuwd, nog geen update van android ontvangen.
-
Nu wel toch?
-
Ja Match Experience is er nu.
-
Ik speel eigenlijk nooit via de app, maar vind het wel irritant dat je steeds op je scherm moet tikken om de wedstrijd door te laten gaan. Moeten we straks via de website ook blijven klikken om de wedstrijd te hervatten of loopt het dan gewoon automatisch door?
Ook zag ik vaak de tekst: "Speler X doet alles goed, maar de keeper pakt zijn moment" bij een gemiste kans. Wat variatie zou wel leuk zijn.
-
Ik gebruik het wel eens, het is geinig. Vooral als je een belangrijke/spannende wedstrijd hebt. Hou je toch de spanning erin. Maar ik vind het storend dat er zovaak geklikt moet worden. Liever zie ik dat het als één lopend filmpje afgespeelt wordt, met mogelijkheid tot terugspoelen en versneld afspelen.
Verder hoeven de teksten voor de eerste helft en tijdens de pauze voor mij niet zo. Ik lees ze niet (meer). -
je zou ons een groot plezier doen als hier antwoord opgegeven kan worden.
als ik de wedstrijd bekijk geeft de analist aan dat bijv: de taktiek niet klopte of een aanvoerder niet goed was.
Is dit gewoon random of kan je hier je voordeel uithalen en klopt het wel degelijk wat de analist aangeeft. -
@Harry-Poon zie bericht hierboven
-
@Dave-Jansen_NL Zeker, die tips pakken terug op jouw tactische keuzes.
-
@Harry-Poon oke heel vreemd, want had laatst me beste speler en tevens oudste speler als aanvoerder staan, en nog zegt Kenneth dat de keuze voor me aanvoerder niet goed was, maar bedankt voor je antwoord.
dan ga ik dat in ieder geval wat meer in de gaten houden, kan wel handig zijn -
@Dave-Jansen_NL Hmm dat is vreemd, weet je zeker dat ie zowel de oudste als de beste was?
-
@Harry-Poon ik kan er naast zitten maar het was in de LFS cup misschien heb ik de wedstrijden door elkaar gehaald, ik zal er is op letten nog en mocht het gebeuren zal ik aangeven welk account en wie ik had gekozen en welke competitie etc :thumbsup_tone1:
-
@Dave-Jansen_NL Top, thnx!