• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

Algemene melding

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
3 Posts 3 Posters 205 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • Remco Homan_NLR Offline
    Remco Homan_NLR Offline
    Remco Homan_NL Dutch Users
    wrote on last edited by

Er zou wel eens een algemene melding op OSM mogen worden geplaatst. Er is blijkaar in het weekend e.a. mis gegaan, problemen met server(s)?

Veel managers zijn gedeputeerd. Veel werk gaat er in zitten, voor sommig managers is/zit er gewoon veel werk in. kopen en verkopen, trainen, sponsors, gebouwen, enz... ook gewoon echt geld verloren.

Ik heb net een large pack bosscoints afgenomen en deel verbruikt. Nu gewoon kwijt..

Ik lees tussen de berichten en comments dat de bosscoint wel weer terug worden gestort... Hoe weten jullie nu percies hoeveel er verloren is gegaan? Dus ben benieuwd wanneer ik dat precies terug ga krijgen?

Ik zou toch graag een algemene melding, met wat er nu precies is gebeurd en welke stappen er nu precies worden genomen.

Ik ben net weer begonnen, maar heb er nu al geen zin meer in , wie zegt me dat het probleem niet nog een keer voorkomt?

Veel managers weten waarschijnlijk niet eens wat er is gebeurd.
    Dus op zijn minst kan er een algemene melding worden gemaakt.

Met gedemotiveerde groet,

Remco

Yassin Mansousri_NLY maricja_NLM 2 Replies Last reply
    1
  • Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NLY Offline
    Yassin Mansousri_NL
    replied to Remco Homan_NL on last edited by

Ik ga niet al teveel zeggen, alleen ik ga wel op dit reageren:

Ik ben net weer begonnen, maar heb er nu al geen zin meer in , wie zegt me dat het probleem niet nog een keer voorkomt?

Fouten helaas, hoort erbij, daar moeten we mee leven.
    Verder zijn zulke dingen, niet elke week, dit komt eens in de zoveel maanden voor, en dan weet GB dat ze actie moeten ondernemen.

1 Reply Last reply
    0
  • maricja_NLM Offline
    maricja_NLM Offline
    maricja_NL
    replied to Remco Homan_NL on last edited by maricja_NL

@remco-homan_nl Het is heel vervelend wat er gebeurd is. En helaas zijn er meerdere managers getroffen. Dus ik snap je teleurstelling helemaal.

Zaak was om het zsm op te lossen en de managers snel weer in staat te stellen om met hun teams te kunnen spelen.

Veel managers hebben om uitleg gevraagd en we hebben ieder uitgelegd wat er aan de hand is. Daar zo ook het bericht op het forum gisteren. Hoe dan ook zal ik je opmerking over een algemeen bericht doorgeven. Het kan idd al veel vragen beantwoorden als men dit weet.

Het is natuurlijk een online spel, dus je bent daarbij volledig afhankelijk van systemen, servers, internet etc. Uiteraard hebben de meeste bedrijven hier wel mee te maken en er wordt veel gedaan om problemen te voorkomen. Helaas kan er eens een probleem/fout optreden.

Probleem was dat diverse managers niet bij hun accounts/teams konden en competities niet compleet waren.

De teruggave van de bc's wordt per manager bekeken en hier wordt vandaag een start mee gemaakt. Als alles volgens verwachting gaat, zou iedereen snel zijn/haar bc's snel terug hebben en dat ook jij als manager snel het plezier weer terug hebt.

Ik heb vernomen dat de meeste managers alweer fatsoenlijk bij hun teams kunnen en het spel kunnen spelen, dus dat geeft iig goede verwachtingen van het verdere verloop.

Shine like the way you do

NL Staff Support ~~ OSM Volunteer

1 Reply Last reply
    0

• Login

• Login or register to search.
  • First post
    Last post
0
  • Categories
  • Recent
  • Tags