Voetbal: De Nederlandse competities
-
@Pondboy_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Ik had eerder verwacht dat hij terug naar Engeland had gegaan.
AZ kan ik wel begrijpen , de huidige keeper heeft zo nu en dan zijn zwakke momenten.Was ook een mogelijkheid inderdaad.
Denk alleen dat dit slimmer is, nu krijgt hij namenlijk speeltijd en dat is in engeland nog maar de vraag. -
"Nu en dan zwakke momenten"
Over een understatement gesproken. Rochet is gewoon een verschrikkelijk slechte keeper. Ik zie Tim vaak klagen over vd Hart, maar Rochet is nog 10x slechter
-
Wat is dit dan? We kunnen die Neres niet eens direct inzetten....
-
@SIRclitjeslikker_NL HAHAHAHAHA.
-
@spectraaaaa_NL
Zou geen seconde twijfelen over een ruil. -
Zowel Vd Hart als Rochet kunnen er geen reet van, maar zou dan nog liever Rochet hebben inderdaad
-
Waarschijnlijk denkt Dave dat een keeper met een Ajax-achtergrond nooit de slechtste doelman van de Eredivisie kan, mjah njah
-
vd Hart is gewoon slecht. Rochet is iets minder slecht maar maakt wel het dubbele aantal blunders, vandaar dat ik vd Hart minder laag rate dan Rochet
-
@Jip-Huijs_NL Ben de duel nu al weer vergeten#lol Was 1 van Feyenoord iig. Werd geel voor gegeven, dus als ik naar de cijfers kijk en Vilhena de enige is met geel 1e helft, is het Vilhena, maar goed ik zag het gisteren op Anfield ook, was ook slechts geel. Wellicht zijn doodschoppen tegenwoordig toegestaan, met van Basten weet je het nooit
-
@SIRclitjeslikker_NL Echt he? Nu moeten we week in week uit naar Younes gluren.
-
Hij scoort nu vandaag wel eens.. Maar zie liever dat hij op de bank komt.
-
Lekker hoor, 15 goals en 8 assists nu voor jorgenson toppertje
-
@joopjah-both_NL Toch zeker wel een van de betere Deense spitsen van de eredivisie ja
-
Zeg maar gerust de beste spits van de eredivisie:)
-
@joopjah-both_NL Dat is zeker geen gekke uitspraak, al vind ik het toch knap dat een spits als Goochnoggewat dan heel dicht in de buurt komt qua rendement bij een veel minder dominante club.
Verbaast me ook dat hij nog gewoon in hetzelfde decennium als ik is geboren...
-
Wow ben jij al zo oud
-
@SIRclitjeslikker_NL Leuke spits. Was hij bij Cambuur ook al.
-
@joopjah-both_NL said in Eredivisie 2016/2017:
Lekker hoor, 15 goals en 8 assists nu voor jorgenson toppertje
-
Hoe kan El Ahmadi nog altijd geen kaart hebben, eerst die smerige tackle op Bacuna en nu ook een bewustie.
Zonde van stand had zomaar ook 0-1 kunnen staan
-
Rot toch op met dat neppe kuip voortrekkerij.
El Ahmadi geeft 2x een nare trap geel met rood randje 0 kaarten
Bacuna is 1x fel, wat geel is, geeft die rood. Altijd het zelfde liedje tegen die grote clubs. Misselijkmakend. Beter schoppen we nu gewoon alle 11 spelers een zware blessure toe. Dat is toch wat de knvb wilt, fair play willen ze niet.