Transfers vlak voor de simulatie
-
Goedendag, ik snap dat Gamebasics - of welk bedrijf nu achter OSM zit - er alles aan doet om oudgediende managers als ik te laten stoppen.
Maar kan de moderator van dit forum alsjeblieft doorgeven dat transferworkers 15/30 minuten vóór de simulatie gewoon een vreselijk idee is.
Als je om 19:30 je opstelling maakt, speel je om 20:00 dus gewoon met 7 man omdat de helft van je team om 19:45 plots verkocht is. Helemaal met dit soort absurde transferevents die elke competitie verpesten en waar je als manager wel aan mee MOET doen om je teamwaarde hoog te houden (misschien een idee dat je als leaguemoderator events kunt uitvinken voor aanvang?).
Voorstel: geen transferworkers in de 2u voor de simulatie.
-
Andere kant, stel geen spelers op die je op de transferlijst heb staan, dat is het risico wat je neemt.
In het 'echt' worden veel spelers ook niet opgesteld als ze op de transferlijst staan.Om dan naar GB/Paperclip te wijzen dat je eigen speler wordt verkocht omdat jij die zelf als manager op de transferlijst hebt gezet. Dan ligt het toch echt aan de gok die je neemt als manager door een speler op de transferlijst en in de basis te zetten.
Kijk eens breder dan alleen vanuit eigen perspectief.
-
@timeenennaam_nl
Er is bij Gamebasics navraag gedaan over de transfertijden en of deze feedback (workers die vlak voor de simulatie nog langskomen als hinderlijk ervaren) ook vanuit andere managers is aangedragen. Dit is onlangs wel doelbewust aangepast, zodat gebruikers beter gebruik kunnen maken van de transfer workers die nu niet meer 's nachts langskomen en dus enkel nog overdag.Daarnaast ben ik het persoonlijk ook met Lorenzo eens dat managers hier ook rekening mee kunnen houden door rond simulatietijden geen basisspelers op de transferlijst te zetten. Ook als de engine geen spelers meer vlak voor de start van de simulatie zou kopen dan kan alsnog een andere manager uit je competitie een speler uit je basisteam overnemen, zelfs nog enkele seconden voordat de simulatie van start gaat.
-
Ik sluit mij aan bij de meningen van Lorenzo en Silvester, zoals ik ook al in het nieuwe updates discussietopic heb aangegeven. Ik sluit dit topic, een eventuele verdere discussie over dit onderwerp mag daar hervat worden.