OSM app opent niet meer
-
@meneer-speksnijder_nl Bedankt voor de snelle terugkoppeling.
Met dit weekendevent en het spelen van duels/winter cc en KL moet ik even een ander strategie vinden. Daar ik niet constant de laptop heb aan staan.@zuuk-united_nl Eventueel kan je nog op je telefoon via de webversie spelen, ook niet ideaal, maar kan je nog wel overal spelen.
-
@Zuuk-United_NL er is een update gereleased die het probleem verholpen zou moeten hebben. Zou je dit kunnen terugkoppelen?
-
@Zuuk-United_NL er is een update gereleased die het probleem verholpen zou moeten hebben. Zou je dit kunnen terugkoppelen?
@meneer-speksnijder_nl helaas na de telefoon uit te hebben gehad en de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd te hebben, doet hij het nog steeds niet.
Ik heb een ouder type iphone -
@Jim-Ekström_NL @Zuuk-United_NL graag verneem ik van jullie je type iPhone en de versie van de OSM app zoals jullie deze geïnstalleerd hebben, dan kan ik het doorzetten voor jullie.
-
@Jim-Ekström_NL @Zuuk-United_NL graag verneem ik van jullie je type iPhone en de versie van de OSM app zoals jullie deze geïnstalleerd hebben, dan kan ik het doorzetten voor jullie.
@meneer-speksnijder_nl ik heb een Iphone 6 met softwareversie 12.5.5
-
@jim-ekström_nl na de up-date 4.9.11 ging het mis.
-
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga de melding voor jullie aanmaken.
-
Fijn om te horen! Er is inderdaad een update live gezet (4.9.14) die het probleem verholpen zou moeten hebben.
@Zuuk-United_NL is het bij jou ook verholpen?
-
Fijn om te horen! Er is inderdaad een update live gezet (4.9.14) die het probleem verholpen zou moeten hebben.
@Zuuk-United_NL is het bij jou ook verholpen?
@meneer-speksnijder_nl Hij doet het weer, Bedankt!
-
Fijn! Dan sluit ik het topic.
-
M meneer Speksnijder_NL locked this topic on