Zoekt crew / nieuwe leden
-
Wij van Moneyball zijn opzoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een jonge (ca. een half jaar oud) maar ambitieuze crew met veel ervaren leden die het doel hebben zich naar de top te duelleren.Wie zijn wij?
→ een ervaren doch jonge crew
→ een crew met ruimte voor iedereen
→ een statistische crew
→ een gezellige doch serieuze crew
→ een voetbal minnende en liefhebbende crewWat hebben we je te bieden?
→ veel ervaring en dus hulp op veel gebieden
→ ruimte voor nieuwe ideeën
→ een zeer georganiseerde Discord pagina
→ gezelligheid met en onder alle leden
→ doorlopende Duels met de mogelijkheid tot het spelen van de Crewcup en NCKWat verwachten wij van jou?
→ ervaring op OSM en het spelen van Duels
→ actief meedoen op de Discord pagina
→ loyaliteit en betrouwbaarheid
→ meedraaien in de Duelteams
→ je volle inzet bij deelname aan Crewcup of NCKIs deze crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met mij (Huggie Bear). -
@dragons-win-team_nl > Joska Adriano Crew
-
We are looking for a good crew on the Holland version, with good, active and experienced managers, that is interested in merging with our crew and also consists of about 10-12 managers.
We are currently 11 managers who are still active, all are very experienced, very communicative and we play in parallel on the world version in good crews. We have a record of 40 wins and 5 losses so far, have 13,200 points and are close to the top 100. We played the first battle at the end of November 2021.
We want to build something good together with you, climb up the rankings together, with 4 battles running in parallel and so maybe someday be able to annoy the big boys.
We communicate via Discord, everything is very harmonious, friendly and relaxed so far....and the fun factor is our top priority.
Who has interest and or questions, write me gladly and we discuss then, what would be like possible and what is possible ️.
-
We zijn op zoek naar managers die onze crew willen komen versterken.We hebben wel graag dat je duels wilt spelen en een regelmatige bezoeker van onze crew chat op Discord. Bij interesse en info , graag een pb naar de beheerder Pondboy
-
RISE UP RECRUITEERT
Ben jij een actieve, gezellige en fanatieke manager die opzoek is naar een nieuwe uitdaging?
Zoek dan niet verder!Wij van Rise Up zijn op zoek naar jou!
Wat kunnen we je offeren?
Een actieve hechte groep spelers
Gezelligheid in ons eigen discord crewcafé
Spelplezier (geen prestatiedrang, gewoon gezelligheid alom)Geïnteresseerd? Stuur dan een in game berichtje naar mij (frituurpannekes) of (YouTube) en hopelijk kunnen we je snel toelaten tot de meeste recente crewcup winnaars crew!
-
Bij Delta NL zijn we op zoek naar nieuwe managers om onze crews te versterken!
Wil jij osm serieus oppakken, en veel leren van managers met veel ervaring, dan ben je bij ons aan het goede adres.
We zijn een gezellige crew die zich nu in de top 15 bevind, in de top 40 met de tweede crew en in de kampioenen divisie met de derde crew.
Vereisten om je bij ons aan te sluiten:
-je communiceert via onze server op discord.-je bent actief en durft vragen te stellen naar eigen ontwikkeling.
-ervaring is niet (per se) nodig, als je actief bent en wil leren ben je welkom.
-je reserveert (minimaal) 1 slot voor de crew.
Als iemand interesse heeft, stuur daankaars op osm of 'DEL | dinnakaars#1333' op discord een bericht.
-
Wij van de Warriors zijn ook nog opzoek naar sirieuze managers die osm op een volwassen manier willen spelen. We willen graag nog wat stijgen met onze crew in de ranglijst. Heb veel huilende babys in de crew gehad helaas. Waardoor onze motivatie eventjes ver te zoeken was. Dus ben je geen huilbaby en wil je je aansluiten bij een paar sirieuze Warriors die nog een paar stapjes hogerop wille. Stuur mij een bericht of Hansibosi. Dan maken we er een leuke tijd van hier mvgr
-
Talents of Zlatan is op zoek naar nieuwe leden om de crew te komen versterken!
Wie zijn wij:
Wij zijn een gezellige groep fanatieke managers die altijd willen winnen. Door onze goede onderlinge band en altijd elkaar willen helpen hebben we de afgelopen jaren een hoop bereikt samen met de top 3 in de duel ranking als hoogtepunt hiervan. Om dit te behouden en door de vele events waar wij aan deelnemen zoeken wij versterkingen!Wij bieden jou:
- Duels tegen de hoger geplaatste crews op de NL server
- Een discord server waar we met elkaar
communiceren. Ook via Whatsapp - Een gezellige & gemotiveerde groep managers
- Mogelijkheid tot het spelen van meerdere events
zoals Crewcup / NCK / FMS - Behulpzame managers
- Aantal keer per jaar een crewcompetitie
- Vakkundig advies over (speciaal)bier
Wat verwachten wij van jou:
- Goede communicatie en samenwerking
- Ervaring met het spelen van crewduels
- Deelname aan crewduels en/of events met de crew
(cc/nck/fms) wanneer mogelijk - Ambitieus
- Leergierig
- Loyaliteit en betrouwbaarheid hebben wij hoog in het
vaandel staan
Bij interesse stuur @HarrieBOAZ of @Jordevjad even een berichtje via discord of OSM.
-
Hey,
Na een lange break van de game ben ik weer op zoek naar een actieve en gezellige crew waar ik de game weer kan oppakken en leren. Ben altijd actief op Discord, Whatsapp, whatever gebruikt wordt Stuur me een message hier of op OSM
-
@doh7985_nl wellicht dat @Furrax_NL je een uitnodiging kan sturen.
Altijd ruimte voor een Sjors.
-
@l-r-van-kessel_nl Te laat.
-
Pleasure is op zoek naar managers die bereid zijn de crew te vertegenwoordigen bij het spelen van duels en gebruik te gaan maken van onze crewchat op discord . Leuk als het ervaren managers zijn maar is niet percée nodig ook minder ervaren managers zijn welkom.
Voor aanmelden of info kan je terecht bij Pondboy -
The Fifth Element en The V Element is op zoek naar nieuwe leden
Wij bieden:
Ruimte voor ideeën en eigen inbreng
Een prettige werksfeer in een informele crew
We communiceren duurzaam
Uitstekende doorgroeimogelijkheden van TVE naar TFE
Goede secundaire crewvoorwaarden
TissuesWij vragen:
Minimaal MBO denkniveau
Goede communicatieve eigenschappen en een vriendelijke houding
Beheersing van de normale omgangvormenBen je geïnteresseerd, neem dan contact op met @wooper_NL @Douwe-Kooistra_NL of @cicinho24
-
Wij vragen:
- geen dealtjes te sluiten met managers van een andere crew.
-
Wij van Moneyball zijn opzoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een jonge (nog geen jaar oud) maar ambitieuze crew met veel ervaren leden (voormalig top 10 Crews) die het doel hebben zich naar de top te duelleren.Wie zijn wij?
→ een ervaren doch jonge crew
→ een crew met ruimte voor iedereen
→ een statistische crew
→ een gezellige doch serieuze crew
→ een voetbal minnende en liefhebbende crewWat hebben we je te bieden?
→ veel ervaring en dus hulp op veel gebieden
→ ruimte voor nieuwe ideeën
→ een zeer georganiseerde Discord pagina
→ gezelligheid met en onder alle leden
→ doorlopende Duels met de mogelijkheid tot het spelen van de Crewcup en NCKWat verwachten wij van jou?
→ ervaring op OSM en het spelen van Duels
→ actief meedoen op de Discord pagina
→ loyaliteit en betrouwbaarheid
→ meedraaien in de Duelteams
→ je volle inzet bij deelname aan Crewcup of NCKIs deze crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met mij (Huggie Bear). -
Hallo,
Wij van SVC en SVV zoeken nieuwe managers voor onze crews.
Wij zoeken mensen die actief en leergierig zijn. Gezelligheid en teamwork staan bij ons hoog in het vaandel!
Lijkt het je wat om een van onze crews te joinen? spreek dan een van de beheerders aan! Of contact mij (football128). -
@football128_NL Hoi Patrick. Ben jij zo gezellig geworden dan??? Geloof er weinig van doei Patrick gaat je goed pikkie️
-
@Carphunter79_NL moet jij nu overal op reageren ? Mijn zoontje van 2 heeft nog meer verstand dan jou man.
-
Laten we het vriendelijk houden mannen
Iedereen mag een oproep doen voor zijn/haar crew. Daar mag je leuk op reageren, maar houd elkaar wel in elkaars waarde.#doeslief
-
@football128_NL Dan jij*