Loting CC92
-
Haha, dat hoop ik ook zonder al die sterretjes. Ik heb het bericht al gedeeld in de crew
-
@Pi1977_NL Fijn dankje.
-
Gewoon doen zoals vroeger zijn de competities laten aanmaken door de staff zelfs met accounts zoals toen destijds van naam hadden zoals Crew Cup 5 en etc... Dan hadden we allemaal dit gezeik niet. Neem aan dat we uit de league gegooid worden? Ik neem in ieder geval geen ontslag.
-
@Furrax_NL @maricja_NL Of dienen de crewleden gewoon zelf ontslag te nemen?
-
@Furrax_NL said in Loting CC92:
Gewoon doen zoals vroeger zijn de competities laten aanmaken door de staff zelfs met accounts zoals toen destijds van naam hadden zoals Crew Cup 5 en etc... Dan hadden we allemaal dit gezeik niet. Neem aan dat we uit de league gegooid worden? Ik neem in ieder geval geen ontslag.
Ja, ik snap je punt. Ik heb regelmatig de competitie aangemaakt en baal er enorm van dat het nu niet goed is gegaan. Ik gooi iedereen er wel uit wanneer dat kan en zal een nieuwe competitie aanmaken.
Excuses voor het ongemak
-
@heijmans_3_NL Je kan pas kicken na 3 dagen inactiviteit.
-
@heijmans_3_NL Ik verwijt je niks hoor!
-
@Senna_vh_NL Doe ik niet. Heb nog nooit ontslag genomen op dit account.
-
-
Gaan we gekickt worden of niet? Komaan zeg.
-
-
@Furrax_NL Sjan, wij kunnen geen managers kicken. Die tools hebben wij al een lange tijd niet meer.
Ook de CC accounts die je eerder benoemde zijn er al jaren niet meer. Eigenlijk al sinds OSM 3.0. Daarom wordt het moderatorschap al tijden verbonden aan de crew die pakket 1 loot. Wat dat betreft, loop je een beetje achter
Maar info over de herstart volgt nu
-
MEDEDELING HERSTART EERSTE DIVISIE
Hi allen,
Vanavond zal de herstart plaats vinden.
Na de sim van vanavond, kan iedereen ontslag nemen uit de league.Er is echter een mededeling.
Wegens vervelende omstandigheden, zal S Crew United Veterans zich terugtrekken uit de CC. Daar zij ook het moderatorschap hadden, is direct na het bericht een oplossing gevonden.Men is aan het werk en reacties kunnen daarom lang op zich laten wachten. Tijdige duidelijkheid wordt altijd gewaardeerd, dus zo ook nu. Daarom zal ik vanavond deze league aanmaken.
Tussen 21.30 en 22.30 zal de league opnieuw aangemaakt worden en ik zal de invites verzorgen. -
@maricja_NL Dank je wel voor het begrip en sorry voor het extra werk. Uiteraard ook richting de rest van de deelnemende crews onze excuses.
-
@Patje-Miltie_NL Op sommige dingen heb je helaas even geen invloed. That's life.
Wie weet tot een volgende CC
-
Iedere manager heeft een pm ontvangen van mij met informatie over de herstart.
Er staan wat sterretjes in het bericht, maar ik kan ieder verzekeren dat er geen nare woorden zijn
Helaas worden er ook woorden onterecht gecensureerd -
Sorry Maris maar ik ga geen ontslag nemen omdat iemand anders een fout had gemaakt. Heb nog nooit ontslag genomen. Ofwel kickt iemand van de staff mij ofwel doe ik niet meer mee. Laat de competities aanmaken met middel van accounts van de staff zoals vroeger. Toen waren er geen problemen.
-
@Furrax_NL Dan zal je helaas niet kunnen deelnemen. De staff bestaat niet meer sinds de overname van miniclip. Enkel werknemers van miniclip hebben deze rechten en ze zullen zich niet bezighouden met iemand uit de competitie te zetten.
Over de accounts die de leagues aanmaken: dit bestaat al jaren niet meer en Miniclip zal dit zeker niet opnieuw invoeren.
De crew cup is een community event en geen officieel event waar Miniclip er voor iets tussen zit.
Kicken = onmogelijk
Leagues laten aanmaken = onmogelijk -
@maricja_NL Dan stopt het hier voor mij. Tot genoegen!
-
@maricja_NL Laat de competities terug opstarten door de staff heb je deze onzin niet meer.
-
@Furrax_NL Wooper en ik zijn staff, maar hebben tegenwoordig nog maar weinig tools tot onze beschikking.
Alles is veranderd sinds de overname van Miniclip.
Wooper heeft het al prima samengevat. Het is vervelend, maar ook wij proberen dingen en events te organiseren en te regelen binnen de mogelijkheden die wij nog wel hebben. Des te vervelender is het voor ons als er problemen zijn, maar die hebben we tot nu toe altijd op kunnen lossen en vaak ook met hulp en medewerking van de community.Er zijn vaker leagues opnieuw aangemaakt en geen enkele keer heeft iemand moeilijk gedaan om uit de league te stappen. Dus ik snap je probleem wat dat betreft niet.
De herstart zal vanavond plaatsvinden, met of zonder jou.
Overigens staat er op je profiel dat je 2x ontslag genomen hebt in het verleden Dus dat nooit ontslag genomen hebben, klopt niet helemaal...
-
Schandalig dat managers die al jaren geld spenderen zomaar aan de kant worden gezet. Ik heb geen fouten gemaakt. Nu moet ik ontslag nemen omdat iemand anders in de fout gaat? Doe normaal! Jullie ook bedankt voor niks! Schande! Ieder jaar hetzelfde liedje met de Crewcup!