Looking For Silverware: Café het Drankorgel
- 
@Christiano-Mengelaldo_NL Toen jij dit vroeg zat ik net nog op het terras ahha. @L-R-van-kessel_NL Hoe zag hij eruit? 
- 
Happy New Year!!!  
- 
Beetje stoffig hier. Furrax pak die stofzuiger eens! 
- 
Niet eens een kerstborrel gehad hier.. 
- 
Ik heb besloten om niet meer door het leven te gaan als Furrax. Dat werd uiteindelijk Fuhrax en nu dus Cutters Choice. 
- 
Niet eens een kerstborrel gehad hier.. @BrandZone_NL Jij was weer eens op vakantie had ik vernomen via mijn assistente. 
- 
@BrandZone_NL Jij was weer eens op vakantie had ik vernomen via mijn assistente. @Cutters-Choice_NL En a.s. vrijdag vliegen we weer even weg, dit keer naar  
- 
Wow! Nice! 
- 
@Cutters-Choice_NL En a.s. vrijdag vliegen we weer even weg, dit keer naar  @BrandZone_NL 

Dat is het man, je bent een reiziger.Hoeveel landen heb je bezocht? 
- 
@BrandZone_NL 

Dat is het man, je bent een reiziger.Hoeveel landen heb je bezocht? @JAY-ZO Inmiddels staat de teller op 48, en vanaf volgende week op 50. 
 Ik pak ook nog Frans-Guyana mee als ik in Suriname zit, even de locatie van Papilon bekijken.
- 
Furrax for ever! 
- 
Furrax for ever! 
- 
Bij 200 bc verander ik mijn naam terug! 
- 
Bij 200 bc verander ik mijn naam terug! @Cutters-Choice_NL 
 Ik verander mijn naam gratis in JAY ZO
- 
Stelletje naamveranderaars! 
- 
Stelletje naamveranderaars! @Christiano-Mengelaldo_NL Kan helaas mijn superslechte oude inlog niet veranderen.. 
- 
Wegens brandgevaar... 
- 
Wegens brandgevaar... @Cutters-Choice_NL Haha, het is een naam waar je nu wel om kan branden  
- 

Moeten we nu spreekwoorden met 'brand' in verzinnen?
- 

Moeten we nu spreekwoorden met 'brand' in verzinnen?@Cutters-Choice_NL Durf je daar je hand aan te branden? Waar rook is is vuur..