Zoekt crew / nieuwe leden
-
@The-best-manager-in-the-world_NL Als de inactieve worden eruit gegooid wil ik nadenken.
-
Denk dat iedereen die hier een manager zoekt voor een crew deze zelf moeten benaderen (scouten) want dit forum word denk bijna niet meer gekeken. Misschien toevoegen tot de app.
-
@Furrax_NL Fusie?
-
@Donkerblauw_NL Voor die ene manager die net even online komt en het forum bekijkt
-
zoek goede crew uit top 20 voor spelen van duels,cc,kl enz,MVG rudiclaeys
-
@L-R-van-kessel_NL Met welke naam?
-
@L-R-van-kessel_NL juist daarom gewoon zelf managers benaderen
-
Voor wie toch nog even dit forum bekijkt...
Wij AOS zijn één van de oudste crews en willen deze absoluut niet opdoeken.
We zitten met 16 leden waarvan maar 5 actief en maar 4 die cc willen spelen.
Voor deze 4 wordt het vrij zwaar en ook battles kunnen niet gespeeld worden.
Aantrekken van nieuwe spelers of plannen over een fusie zijn meermaals besproken maar zonder succes.
Daarom proberen we hetvolgende, wij zijn bereid om spelers van andere crews op te vangen en kansen te geven in cc en battles zodat ze dus bij ons ervaring opdoen en wij dus dienen als een soort opleidingscrew.
Onze crew blijft dan bestaan en andere crews hoeven zelf geen opleidingscrew op te starten.
Wie interesse heeft mag me zeker contacteren. -
@Gizmo69_NL Ik wil jullie helpen op mijn manier.
-
Goedemorgen lieve mensjes,
Wij van de Maffia familie zijn nog opzoek naar nieuwe managers die bij ons willen spelen. We hebben 3 crews, op ieders niveau( Voetbal Maffia, Voetbal Maffia Rising en Voetbal Maffia Talents.) We zijn bezig met een fantastisch project, onze hoofdcrew staat op plek 3, + CC CL en doen het gewoon erg goed im het algemeen. Rising staat op een mooie plek 18, hopelijk kunnen we snel naar de top10 met Rising. Mede daarom hebben we een derde crew erbij, zodat iedereen op niveau kan spelen en dat mensen ook een stapje terug kunnen doen als ze dat willen. Het doel is wel om de 3e crew zo snel mogelijk richting de top100 te krijgen en ik zou het super vinden als we wat vers bloed krijgen die daarbij zou kunnen helpen!
Wat wij bieden:
- Gezellige, vriendelijke en zeer behulpzame managers.
- Professionele discord pagina + een tactieken pagina waar je keuze hebt uit meer dan 60 tactieken.
- Ruimte voor eigen inbreng om de crews te verbeteren
- Wij leiden onze managers zelf op, dus als je beter wilt worden ben je bij ons op het juiste adres.
- Uitstekende doorgroei mogelijkheden naar de andere crews.
Wat wij verwachten:
- Normale omgangsvormen naar elkaar.
- Leergierig, bij ons kan je je ontwikkelen tot een echte top speler in de OSM wereld.
- Actief op discord zijn voor de communicatie, zonder discord kan je helaas niet joinen.
- Loyaliteit, een van de belangrijkste punten die wij verwachten van een nieuw lid.
Mocht je willen joinen of wil je kennis maken met 1 van ons, stuur een bericht naar mij of naar Kjell Rijkaard van Voetbal Maffia.
-
Wil niks met de maffia te maken hebben.
-
Op zoek naar nieuwe crew. Voor vragen stuur me een pm.
-
@Donkerblauw_NL Heb je geen interesse om Art of Soccer te joinen? Ik ben opzoek naar nieuwe leden voor die crew
-
@Furrax_NL bedankt maar niet voor mij.
-
Ik ben op zoek naar een crew.
Sinds kort heb ik het spel terug opgepakt, en nu zou ik graag een Crew joinen.
Heb nog nooit in een crew gezeten, dus enige tips hierover zijn altijd welkom. -
Hoi allemaal. Ik ben opzoek naar een crew. Ik heb discord en ben actief. Mocht er ergens een plekje zijn stuur me dan een berichtje.
-
Ik heb vandaag een nieuwe crew opgericht. Ik ben opzoek naar actieve spelers die Discord hanteren en die duels spelen! De crew heet "In de Hekken".
Voor vragen stuur een DM, de link van de Discord pagina staat op de crewpagina. -
*Wie wilt onze crew op WORLD komen versterken bij het spelen van battles
*Who wants to join our crew in playing battles?
PB op OSM -NL naar Pondboy
PM on OSM - WORLD to Koirac -
The Royal Victoryans zijn op zoek naar nieuwe Victoryans!
Ben jij op zoek naar een ambitieuze, familiale en ervaren crew? Dan ben je bij The Royal Victoryans aan het juiste adres! Plezier, passie, fair play en hard werk. Dat zijn de kernwoorden die van ons de crew hebben gemaakt die we sinds onze oprichting in 2014 zijn.
Wat hebben wij jou te bieden?
• Actieve Discord-server met gezellige groep managers
• Competitieve crewcompetitie
• Crewduels
• Ruimte voor en hulp bij ontwikkelingWat verwachten wij van jou?
• Actief zijn op Discord-server
• Deelname aan crewcompetitie
• Deelname aan crewduels
• Open houding, maturiteit en betrouwbaarheid
• Communicatief vaardig
• Wil om bij te lerenWord jij weldra een Royal Victoryan?
Heb je interesse om lid te worden onze crew? Neem dan zeker contact op met mij (beheerder), Shane FC BrugesBoy, of één van onze vice-beheerders: ryanschellekens, Rens Croonen en shivan de bom. Neem zeker ook een kijkje op onze crewpagina.
Hopelijk tot snel en vergeet niet… don’t act like a Royal, be a Royal!
-
Looking For Silverware is op zoek naar nieuwe actieve managers! LFS is een hechte en super gezellige crew waar de leeftijden tussen de 20 en 35 jaar liggen. De meeste leden zitten al vele jaren bij de crew. Hoewel gezelligheid op 1 staat en onze grote kracht is zijn we tevens de meest succesvolle crew op OSM met de meeste CrewCup en Crewkampioenschappen overwinningen. Wil jij ons komen versterken en ons helpen onze titels succesvol te verdedigen? Stuur mij dan een bericht!