Series
-
@Glennevire_NL Nice! Toevallig zelf gisteravond ook pas E03 zitten kijken. Moet wel zeggen dat ik na de eerste aflevering mijn twijfels had over 24 legacy. Is toch anders zonder Jack Bauer (Keither Sunderland)
-
@Vertrigo_NL
Ja het is anders zonder Kiefer Sutherland inderdaad maar ik vind het eigenlijk wel fijn zo.
Net Trapped seizoen 1 afgekeken op Netflix. Seizoensfinale had ietsjes beter gekund maar was best redelijk. 7.5/10 -
De 5 seizoenen Homeland op netflix uitgekeken. Een van de weinige series die ik kon waarderen. Haak meestal nogal snel af. Nu wachten op seizoen 6. Wacht ook nog op last chancu u seizoen 2
-
@bringdaruckus_NL al eens met Archer begonnen? Vind het zelf erg goed/grappig. Zijn nu 7 seizoenen, afleveringen zijn ongeveer 20 minuten.
-
Ik kijk elke maandag Celblok H en dinsdag Nieuwe buren joh Ik ken al die series niet die jullie noemen.
En natuurlijk kijk ik Spongebob!
-
#lol (opvullende tekst)
-
Komt vanzelf bovendien heeft het ook een positieve kant, als je eenmaal ouder bent geworden dan heb je een hoop tofs om te kijken.
-
@Your_Worst_Nightmare_NL 3 dagen geleden is serie Your Worst Nightmare toegevoegd op Netflix AL gezien?
-
@hap-slik-weg_NL
lol nee. ik heb echt een gruwelijke hekel aan anime man -
@Your_Worst_Nightmare_NL
als de serie dan niet al van netflix is gehaald -
@bringdaruckus_NL Anime?
-
@hap-slik-weg_NL
animatie bedoel ik. Eigenlijk kan ik alleen animatie gericht op kinderen waarderen. Tom en jerry shit.Southpark en Family guy vind ik ook gewoon te dom voor woorden
-
@Glennevire_NL Slechte series sla ik uiteraard graag over
-
Lataste aflevering van Black Sails nu geweest. Mooi einde zo
-
Morgen Archer season 8 #hype
-
walking dead tof einde
-
@j-club_NL Ik wacht nog even totdat het laatste seizoen op Netflix komt, best een prima serie tot dusver.
-
Ja eens kon er ook wel vrede mee hebben, verbaasde me alleen wel dat ze nog een beroemde piraat introduceren aan het einde terwijl de serie stopt.
-
prison break is back
-
@DominicM_NL Vraag me heel erg af of ik die wel moet gaan kijken...