Tweede Kamerverkiezingen 2017
-
@bringdaruckus_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@Kagchelland_NL
Jesse Klaver heeft sws iets weg van het jongetje vroeger in de klas die het altijd zogenaamd beter wist. Heel irritantJa, heftige thuglife jeugd uit een gemixt gezin. Opgeklommen uit een bound to be gangster-jeugd om te wereld te verbeteren met windmolens en kilometerheffing.
Mensen dicteren wat ze eten door er hogere belasting over te heffen. Daar is belasting nooit voor bedoeld. Eng ventje. -
Ik heb een collega die is lid van VNL, die verwacht ook al 5 zetels XD
-
@Kagchelland_NL
in de ghetto's van Roosendaal. Waar the fuck dat ook mag liggen -
@MartijnFC_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Ik vind D66 ook niet de perfecte partij voor een rechts kabinet, CDA zeker wel. Maar denk niet dat VVD/CDA genoeg zetels gaan halen.
Ik liever ook niet, zou als Wilders zich beter zou gedragen liever hem erbij hebben.
Maar dat is helaas niet zo, dus moeten we het maar met het beste van het slechste doen -
@Kagchelland_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Ik heb een collega die is lid van VNL, die verwacht ook al 5 zetels XD
Als alles uitkomt wat mensen verwachten, hebben we 456 kamerzetels nodig
-
Normaal gaan er zo'n 9 mil mensen naar de stembus dan is 5 zetels zo'n 300.000 stemmers.
De peilingen geven structureel 2 voor Forum aan, kijk de structurele social media aandacht (grootste partij op social media) en de volle zalen door het hele land dan is dat eerder een onderschatting en zullen het er waarschijnlijk 3, misschien 4 worden, en daarom zeg ik heel hoopvol 5. -
@SIRclitjeslikker_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
Normaal gaan er zo'n 9 mil mensen naar de stembus dan is 5 zetels zo'n 300.000 stemmers.
De peilingen geven structureel 2 voor Forum aan, kijk de structurele social media aandacht (grootste partij op social media) en de volle zalen door het hele land dan is dat eerder een onderschatting en zullen het er waarschijnlijk 3, misschien 4 worden, en daarom zeg ik heel hoopvol 5.Je moet altijd wat te dromen overhouden
-
@Kagchelland_NL VVD met CDA kom je hooguit uit op 50 zetels, dus heb je wel meer dan een kleintje erbij nodig. Sowieso D66 en dan nog ergens een wat linksere vrees ik, mogelijk PvdA
-
@De-Boterbloemen_NL Precies, Misschien krijgen we een wonder, dat VNL en/of FvD voor een meerderheid kan zorgen, maar dat denk ik helaas ook niet.
-
@De-Boterbloemen_NL Ja een ziek linkse partij in een rechts kabinet. heel goed.
-
@hap-slik-weg_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@De-Boterbloemen_NL Ja een ziek linkse partij in een rechts kabinet. heel goed.
Tja, kan er ook niks aan doen dat er in Nederland mensen zo dom zijn om op een linkse partij te stemmen.
-
@MartijnFC_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@De-Boterbloemen_NL Precies, Misschien krijgen we een wonder, dat VNL en/of FvD voor een meerderheid kan zorgen, maar dat denk ik helaas ook niet.
Laten we het hopen inderdaad, een keer een echt rechts kabinet zou geweldig zijn
Vindt zelf wel dat FvD veel goede punten heeft, alleen het gedeelte van elke keer een bindend referendum vind ik totale onzin! -
'een keer'
-
@De-Boterbloemen_NL
Hij doelt op pvv...Die ook gewoon heel links is behalve wanneer het over moskees, hoofddoekjes en vluchtelingen gaat
-
@bringdaruckus_NL said in Tweede Kamerverkiezingen 2017:
@De-Boterbloemen_NL
Hij doelt op pvv...Die ook gewoon heel links is behalve wanneer het over moskees, hoofddoekjes en vluchtelingen gaat
Dat de PVV links is weet ik inderdaad.
Helaas zijn er in Nederland niet genoeg mensen die rechts stemmen om een meederheid mee te vormen, dit komt ook omdat veel te veel mensen zich er slecht in verdiepen en op gevoel stemmen, mocht dat wel lukken met alleen rechtste partijen dan zou dat natuurlijk top zijn -
@DominicM_NL Op 3 zetels gepeild door Maurice nu, spannend
-
Bereid je voor op 1 en wees daar tevreden mee
-
Die filmpjes wtf, hebben ze daar een stagiair opgezet ofzo.
-
@bringdaruckus_NL
Het ligt er ook maar net aan hoe je het definieert. Als je stelt dat links in de kern gericht is op meer overheidsingrijpen, kun je ook zeggen dat de PVV op vluchtelingengebied, moskeeën etc. juist links is. Maarja njah soit -
@DominicM_NL ik hoop 2, Hiddema in de 2e kamer zou ik wel leuk vinden.