2 accounts
-
ik had vroeger een account aangemaakt op dit spel maar ik was er dan mee gestopt en dan had ik het spel al lang niet meer gespeeld dus was ik vergeten dat ik een account had. Ik had dan een nieuw account gemaakt maar telkens als ik de app sluit kom ik op dat oud account. ik had het oude account dan verwijderd met de hoop dat het dan ging lukken om op de app met mij nieuw account te spelen maar dat helpt niet.
wat kan ik daar tegen doen? -
@Mattia-Mombers_NL
Je oude OSM account zit gekoppeld aan een Game Center account dat ervoor zorgt dat je oude account automatisch wordt ingelogd. Als je op je huidige account verder wil spelen, dan kun je het beste even zowel de gegevens van je OSM app als je Game Center account resetten. Dit moet ervoor zorgen dat je met je nieuwe account ook via de app in kunt loggen. -
Danku wel maar waar vindt ik het game center?
-
@Mattia-Mombers_NL
Bij de instellingen van je Iphone kun je zoeken naar "Game Center". Vervolgens zie je daar het Game Center profiel staan waar je oude account aan is gekoppeld. -
Wat moet ik daarna doen? Mijn account verwijderen maar dan verwijder ik ook mijn apple-id niet?@Silvester-J_NL
-
Maar ik speelde eerst dit spel op mijn samsung gsm en nu speel ik dit spel op mijn iphone en ik kom op het account van mijn samsung@Silvester-J_NL
-
@Mattia-Mombers_NL
Alleen je Game Center profiel resetten zou de oplossing moeten zijn. Mocht dit niet lukken dan kan ik eventueel bij GameBasics voor je na gaan vragen of ze de Social Connection handmatig kunnen verwijderen uit je oude account. -
Ja zou je het dan kunnen navragen aub?@Silvester-J_NL
-
Dit is inmiddels afgehandeld met de topicopener, dus dit topic kan dicht. :thumbsup_tone2: