SKHF Café
-
Gefeliciteerd met je verjaardag hè @timeenennaam_NL
-
@Vjenne-Rulezz_NL Bedankt, maar daar is natuurlijk een ander topic voor
-
@bringdaruckus_NL classic
-
@DominicM_NL
ik zat echt op zo'n filmpje te wachten van powned bij de kfc in bimre -
@bringdaruckus_NL waarom komen er eigenlijk alleen negers bij de kfc? hoe is dat zo gekomen
-
@DominicM_NL Hoe gebruik jij die oude smileys eigenlijk?
-
@Suiz-Luárez_NL Die zijn te lui om te koken en afwas te doen. Heeft Delano zelf eens toegegeven.
-
@Furrax_NL maar waarom niet mcdonalds of burger king dan
-
@Suiz-Luárez_NL
Uit de reacties bij Facebook kan ik opmaken dat de gemiddelde blanke de hele avond na het eten van KFC op de WC doorbrengt, -
![alt text]https://resources.stuff.co.nz/content/dam/images/1/c/s/g/6/x/image.related.StuffLandscapeSixteenByNine.620x349.1csi2y.png/1468123257229.jpg(image url)
deze moeten ze ook in Nederland verkopen mangg
-
@Suiz-Luárez_NL Ja. Dat is een andere en goeie vraag eigenlijk.
-
@Suiz-Luárez_NL
Negers houden van kip. Mcdonalds en Burger King verkopen minder kip -
@bringdaruckus_NL Misschien een domme vraag maar bestel je dan altijd zo'n emmer of kan je ook in andere hoeveelheden bestellen?
-
@Furrax_NL
ohja jullie hebben geen KFC in Belgenland he. Je kan ook een snackbox kopen van bv 3/6/9 hotwings. Mja daaraan heb ik natuurlijk niet genoeg... -
@bringdaruckus_NL Nee. Geen idee of het er zal komen. Weet alleen dat BK komt of daarmee bezig is.
-
@bringdaruckus_NL ja dat snap ik, maar ik wil weten hoe dat komt
-
KFC is sowieso de beste fastfood van NL. Daarna BK en dan Mac. Trust me, I am an expert
-
@Kagchelland_NL Jij hebt er een clubcard van.
-
@Furrax_NL said in SKHF'16 Café:
@DominicM_NL Hoe gebruik jij die oude smileys eigenlijk?
gewoon als afbeelding plaatsen ![alt text](image url)
-
@Kagchelland_NL
Nee man.
Taco Bell sws op 2.Binnenkort komt TGI Friday naar Nederland, dan komt die op 2.