SKHF Café
-
@De-Boterbloemen_NL Gewoon een kleine snack.
-
@Furrax_NL said in SKHF'16 Café:
@De-Boterbloemen_NL Gewoon een kleine snack.
Tussendoortje is ook heel belangrijk!
-
@timeenennaam_NL said in SKHF'16 Café:
@Vjenne-Rulezz_NL Bedankt, maar daar is natuurlijk een ander topic voor
Ja die was er natuurlijk nog niet toen ik het hier postte
-
VI doet even een OSM 3.0, wat een retarded website nu.
-
@hap-slik-weg_NL
Was net al zo mooi overzichtelijk ja -
@bringdaruckus_NL gewoon P-talen!
-
http://www.dvhn.nl/sport/PJC-maakt-liefst-veertig-goals-tegen-Borgercompagnie-22170781.html
Iets met kelderklasse?
-
@MartijnFC_NL
Ik zag hier laatst bij de jo17-2 een 22-0 overwinning. Dat was al bizar. 4e divisie niveau ook, dus niet eens zo laag ofzo -
@MartijnFC_NL said in SKHF'16 Café:
http://www.dvhn.nl/sport/PJC-maakt-liefst-veertig-goals-tegen-Borgercompagnie-22170781.html
Iets met kelderklasse?
Tja, 9 vs 11. Dan kan het wel hè. Ik zou niet eens het veld oplopen als ik maar 8 ploeggenoten had
-
@Sjinne_4_ever_NL tja, vooral voor deze kleine clubs is het lastig aangezien de KNVB anders een boete oplegt.
-
@Sjinne_4_ever_NL
Ik heb weleens met 9 man gespeeld ja, toen verloren we met 3-1. Stond geblesseerde speler op doel en ikzelf (keeper) op middenveld. Die gasten hoopten ook al op dubbele cijfers, dus was mooi dat we nog op 1-1 kwamen... -
uiteraard is Tim keeper, want dat zijn alle weirdo's
-
@DominicM_NL Ik niet, ik zit gewoon lekker op mijn zolderkamertje.
-
@DominicM_NL
Ik wás keeper, als ik nu die toeren zou uithalen zou ik drie keer mn anus scheuren -
Ik heb al 3 weken op rij geen bal uit het net hoeven te vissen #beest
-
@MartijnFC_NL
Maar hebben ze dan geen jo19 en jo17 elftallen dan. Dan haal je daar toch spelers vandaan -
Ik ben spits omdat je dan niet hoeft te rennen. In mijn slanke jeugdjaren was ik nog een linksbuiten...good old times
-
@Kagchelland_NL said in SKHF'16 Café:
In mijn slanke jeugdjaren
-
@bringdaruckus_NL said in SKHF'16 Café:
@MartijnFC_NL
Maar hebben ze dan geen jo19 en jo17 elftallen dan. Dan haal je daar toch spelers vandaanDat vroeg ik me ook af. Je kunt toch wel ergens anders een keeper vandaan halen dan? En een speler van 15 mee laten doen is nog altijd beter dan helemaal niemand. Daarnaast heb je ook nog altijd wel een veteranen elftal, daar kun je vast wel de keeper van lenen (die kunnen best lang mee).