SKHF Café
-
@joeyeekhout_NL Nee, heb je daar soms een probleem Mee?
-
@RCJDR_NL165 said in SKHF'16 Café:
Wel iets, maar vooralsnog wel minder dan voorheen
Gelukkig. Iets is beter dan niets maar niets is ook wel eens fijn, lekkah niets doen.
-
Komt er nog een smiley topic?
-
Nee.
-
@Jay-Rolla_NL PM Dalei Lama of Riha.
-
@Skankhunt42_NL
Word jij dat cheataccountjes maken niet moe? -
Like mij omdat het weekend is!!
-
@l0rdShishio_NL said in SKHF'16 Café:
Lik mij omdat het weekend is!!
-
@timeenennaam_NL Yeah! Nog beter!!
-
Spannende gesprekken.
-
@Furrax_NL Kun je ons niet amuseren door te vertellen hoe je relatie met Sophie inmiddels gevorderd is?
-
Gaat goed! Sophie weet het alleen zelf nog niet.
-
Arme Sophie, is gewoon met een traumatische ervaring gestopt met OSM
-
Tjonge wat is het allemaal overzichtelijk in dit forum....ik kan alles heeeeeeel gemakkelijk vinden...bijvoorbeeld True Brothers Crewforum.......zeer makkelijk te vinden in dit nieuwe forumgebeuren...niet dus...alleen via de oude weg maar dan een beetje omslachtiger.... ik begrijp dat dat binnenkort niet meer mogelijk is....moet ik daaruit concluderen dat ik daarna alleen nog via dit openbare forum met mijn strijdmakkers kan communiceren over tactieken, CrewCup perikelen en roddels over andere managers ( ) ?? wat is nou eigenlijk de bedoeling van dit alles ?? dat we stoppen met forumposts en alleen nog gaan chatten ?? laat iemand mij dit alsjeblieft uitleggen en dan het liefst in een PM want ik ben beng dat ik , als ik eenmaal op submit heb gedrukt, deze topic nooit meer terug kan vinden laat staan eventuele reacties hierop mochten die al komen
-
@Bartje-Bergkamp_NL en dat terwijl ik het wel gewoon kan zien. iets gaat er dus niet helemaal goed.
-
@gerry_NL Onder Home en dan helemaal onderaan onder crew forums daar zou je crew forum moeten staan, staat het daar niet dan even uitloggen van het forum en opnieuw inloggen.
-
Dood hier jungens.
-
@zal-ik-ooit-eerste-worden_NL Ja, nie best