The Legendary Titans: Café 'De Levende Legende'
-
Welkom mannen
-
Welkom. Mooi om te zien dat er weer een crew bij is gekomen in het rijtje crew café topics
-
Hebben jullie ook al level 7?
-
@Furrax_NL Volgens het crew profiel level 4, dus dan word er behoorlijk met twee maten gemeten hier.
-
@Paramita_NL Snap wel dat het moeilijk is dat enkel level 7 crews een topic mogen hebben. Slaat natuurlijk nergens op maar geef dan voor iedere crew een uitzondering of niet voor een paar of nog beter, laat die zielige en belachelijke regels vallen.
-
Uitzonderingen zijn al vanaf het begin mogelijk Paramita en Furrax
Anyway welkom mannen. Ik heb ook nog voor TLT gespeeld goede herinneringen aan. En maand geleden nog even potje Counter Strike samen gespeeld met Triggy -
@Glennevire_NL Dan moeten ze die regel afschaffen. Iedereen één topic dan.
-
@Furrax_NL nee..regels zijn regels
-
@Glennevire_NL Regels zijn regels als er geen uitzonderingen zijn.
-
@Furrax_NL regel is dat er uitzonderingen mogelijk zijn. Heb tot nu toe geen crews horen klagen dat ze een Café zijn afgewezen.
-
@Glennevire_NL Ze vinden toch amper de weg terug en de meeste crews zijn al dood. Die regel had er nooit mogen komen.
-
Hangt er een beetje af van hoe de vlag erbij hangt hè.. bedoel.. gaat dit Café actief gebruikt worden door hun leden? Vraag ik me af. Er is weinig activiteit over het algemeen, dus tja.. poging wagen. Ben sowieso voorstander van dat bepaalde crews gewoon, ondanks hun level, een topic verdienen. Dan mag dit van mij gewoon. Ik heb meer moeite met het feit dat ik vind dat er andere zaken oneerlijk beoordeeld worden door de Staff :thumbsup_tone2:
-
@Sjinne_4_ever_NL Denk persoonlijk dat er nog weinig leden van deze crew actief zijn.
-
@Robbiebb_NL Dankjewel, het heeft even geduurd, maar TLT is ook van de partij! :muscle_tone1:
-
Mannen succes met het Cafe
-
Is dit café nog actief?
-
@wooper_NL ik denk dat dit café failliet is.