The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Dat was genieten inderdaad. Maar ik vrees die uit-wedstrijd nog. Iedereen zegt dat het niet mis kan gaan maar... Barca was een mooi voorbeeld al. Plus Lyon - AZ herinner ik me nog
-
Alleen is Ajax 3000 keer beter dan AZ. Dezelfde verdedigers die dubbel lagen om Woutje Weghorst zijn vannacht meerdere keren wakker geschrokken door Dolberg en co. Daarnaast probeert Lacazette nog steeds uit de broekzak van de Ligt te klauteren.
-
Schalke uit was anders ook veels te spannend
-
Goedenmorgen,
Frituurpannekes ( ik dus) ben tot mijn trots het nieuwe lid van The OSM Tigers.
Zelf heb ik net even alle posts doorgelezen ( leuke plaatjes zeg xD ) en denk dat ik me hier snel thuis kan gaan voelen!Nog wat verdere informatie over mijzelf:
Echte Naam: Bas ( ik ben de tweede, maar maakt niet uit, ik werk met 4 bassen tegelijkertijd. Dus dit kan ik ook wel hendelen.)
Leeftijd: 17 ( Ik ben dus een uitzondering maar ja, ik gedraag me ouder en zie er ouder uit...)
Wat heb ik te bieden?: Een ervaren manager ( speel zeker 5 jaar), ik zal proberen een toevoeging te worden op het forum. En als het kan wil ik best meedoen in de CrewCompetitie en/of CrewCup ( maar alles komt op zijn tijd)
Favoriete team: AJAX ( en een beetje AZ omdat ik uit Alkmaar kom )Wil je meer weten? Zeg het maar en ik geef antwoord!
Met Vriendelijke Groet: Frituurpannekes ( Bas)
-
Wat zijn je favoriete dingen in de frituurpan?
-
@Furrax_NL De frikandel is wel echt speciaal hoor, van de rest van de snacks ben ik ook niet vies van, leuke vraag trouwens xD.
-
Toevallig laatst een diepvries broodje frikandel en broodje kroket van mora, voor tussendoor best prima eigenlijk
-
@RCJDR_NL165 Over het algemeen vind ik de producten van Mora prima te eten xD, goed nederlands bedrijf!
-
Uit de vriezer, 2.30 minuut in de magnetron, echt ideaal
-
Mooi om te zien dat je binnen een paar dagen een mooie crew hebt weten te vinden. Veel succes en plezier bij TOT. :thumbsup_tone1:
-
Bij deze is @FC-Eddie_NL over te nemen.
-
Welkom Bij TOT Bas en let maar niet teveel op Sjan (furrax) de Belgische frietekes stijgen soms een beetje te ver omhoog
-
@FC-Eddie_NL top, met het plezier gaat het wel lukken, nog bedankt voor alle hulp!
-
@peter-osm-master_NL Ik zal rekening houden met de vlaamse frieten, en ze niet te ver door laten bakken in mijn frituurpan, hopelijk komt het dan wel goed .
-
@Frituurpannekes_NL altijd goed :rofl:
-
@peter-osm-master_NL Wij zijn het land v/d frieten!
-
@Furrax_NL klopt heb er vanmiddag een paar gehaald tijdens het bevrijdingsfestival, heerlijk hoor in een punt zakje
-
@Furrax_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@peter-osm-master_NL Wij zijn het land v/d frieten!
Zijn die belgen toch nog ergens goed in
-
Welkom Bas @Frituurpannekes_NL Ik had je ook even gementioned zodat je het interne crewforum ook weet te vinden
-
@Furrax_NL Smerige frieten ja, Vlaamse frieten zijn nog dikker dan een vetgemeste kip. Ik krijg spontaan obesitas al ik er al naar kijk