The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
Welkom Bas @Frituurpannekes_NL Ik had je ook even gementioned zodat je het interne crewforum ook weet te vinden
-
@Furrax_NL Smerige frieten ja, Vlaamse frieten zijn nog dikker dan een vetgemeste kip. Ik krijg spontaan obesitas al ik er al naar kijk
-
@spectraaaaa_NL Lol. Hoe kun je daarvan niet houden dan?
-
@Furrax_NL Heb een hekel aan dik eten. Normale friet en Franse friet gaat er bij mij prima in mits voorzien van zout en mayo, Vlaamse friet is gewoon veel te dik voor me, maar dat kan ook mijn probleem met eten zijn want zacht eten en gerechten met 3142524 dingen door elkaar heen (Kapsalon bijv) krijg ik ook nooit door mijn strot.
-
Ben je eens wakker om 3:00 na uitgaan. Zijn bij al je 4 teams engine in even uren
-
@spectraaaaa_NL En een durum bijvoorbeeld? Lust je dat?
-
@spectraaaaa_NL Ik heb hetzelfde. Ook met erwtensoep, gadverdamme
-
Helemaal niet eten voordat je de laatste wedstrijd in het seizoen speelt in een fantasy opstelling waarin ik de pech had om voor de eerste helft het CM lootje te treken en voor de 2de helft het RM lootje is anders ook niet voor herhaling vatbaar :rofl:
-
Hey, nog een gekke vraag maar wat is er met de fantasy-league gebeurd? Ik weet nog wel dat ik in mijn prille beginjaartjes zelf met 150 miljoen een team kon builden. Tevens was het wat veroudert maar ja het was wel leuk? Weet iemand of er plannen zijn om de fantasy league terug te brengen? ( komen er binnenkort nog extra competities bij?)
-
@Frituurpannekes_NL al tijdje en voorlopig niet meer speelbaar. Heeft de overgang naar osm 3.0 niet overleefd, helaas
-
@Glennevire_NL onbegrijpelijk. En ik snap ook niet waarom die nog niet terug is?
-
De Fantasy competitie had wat problemen. Competities bleven wel eens vast hangen, waardoor ze niet meer verder wouden simuleren. Wat weer gefrustreerde managers opleverde die moesten melden dat de comp vast zat zodat die gereset kon worden. Pas dan konden ze weer verder managen op dat account. En daarnaast werden er volgens mij ook wel eens meer Fantasy competities aangemaakt dan dat er animo voor was, waardoor de comp na een week niet vol kwam en werd verwijderd.
Opzet van Fantasy competitie zal dus veranderd gaan worden gok ik. Dat neemt ook weer wat extra tijd in beslag en daarnaast zal het een wat lagere prioriteit krijgen op dit moment.
-
@FC-Eddie_NL Ah vandaar. Bedoel je meer Fantasy competities aangemaakt door OSM? Of door de gebruikers zelf
-
Door de gebruikers zelf. Geen idee eigenlijk of de engine destijds ook Fantasy competities aanmaakte.
-
Gister knotsgekke wedstrijd, kom 0-2 achter te staan. Mijn team maakt daarna op een wonderlijke manier 4 goals ( normaal win ik met 1-0) en de wedstrijd eindigt met 4-3. Hoe werkt de simulatie wat hier klopt geen snars van xD.. ( sta door deze overwinning wel eerste maar dat doet er niet toe).
-
Cheats
-
@Thoadz_NL Ben je hier aan het goed adres Was net met mijn pa en broertje en 3 honden langs de Vliet. Was heerlijk maar wel erg warm.Mijn pa had als boven kleding jas, trui en tshirt aan :') broertje alleen trui en ik alleen t shirt.;
-
@Glennevire_NL Zo dat is wel aardig ingeschat van je pa
-
@Thoadz_NL wel grappig. Ik lijk qua uiterlijk als twee druppels water op mijn pa maar heb heel ander karakter. Heb karakter van mijn moeder. Broertje lijkt op geen van beide maar heeft karakter van mijn pa. Mijn pa kan niet tegen koud, ik eindig elke ochtend het douchen met kraan op zijn allerkoudst