Jupiler League (NL)
-
FC Eindhoven zal dit jaar helaas weinig van betekenis zijn ben ik bang.
-
@peter-osm-master_NL Stel je aan over dat downvoten man. Ik vind het wel mooi dat jij meteen in de verdediging moet als Cambuur niet meteen gelinkt wordt aan promotie.
-
@Z-man_NL Maar natuurlijk doe je dat voor je eigen club, logisch toch?
En wat dat downvoten betreft het geeft je meer beperkingen op het forum, maar als mensen zo kinderachtig willen doen prima, succes ermee -
@peter-osm-master_NL Niet als je er zo belabberd voor staat als Cambuur nu staat.
-
@Z-man_NL er kunnen nog steeds periodes gewonnen worden en we hebben er wel eens belabberder voor gestaan na 14 wedstrijden en nog kampioen geworden dus dat zegt geen fluit
-
@peter-osm-master_NL Dat is het vervelende van die periodes, gewoon afschaffen. Verder gewoon twee clubs laten degraderen uit de Eredivisie en dan twee rechtstreeks laten promoveren en de nummers 3 t/m 6 play-offs laten spelen op neutraal terrein. Gewoon het Engelse systeem invoeren.
-
@Z-man_NL dat is wel het beste systeem idd, maar daar zijn ze al jaren mee bezig en nu de hele KNVB op zijn kop ligt gaat het nog langer duren ben ik bang
-
@peter-osm-master_NL Ik ben wel blij dat er eindelijk iemand ook daadwerkelijk degradeert uit de Jupiler League, dus in dat opzicht is er verbetering zichtbaar.
-
@Z-man_NL
Zal Cambuur wel worden, denk ik -
Vanavond moeten de volgende teams spelen:
20:00 Jong Utrecht - Jong Ajax
20:00 Jong PSV - De GraafschapDenk dat Jong Ajax & PSV vanavond winnen
-
vvv uit vind ik altijd wel wat hebben.
Met Almere misschien een keer iets nieuws erbij.
Nac mis ik niet eigenlijk, Brabant is wel voldoende vertegenwoordigd en heb ook niet het idee dat ze de weg omhoog weer kunnen inslaan met hun financiële situatieDe Graafschap en de Vijverberg heb ik ook niet zoveel mee xD
-
@SIRclitjeslikker_NL Wat zou Almere in hemelsnaam toevoegen?
-
Dat kan je je bij de meeste JL clubs toch wel afvragen? Zit toch geen club tussen die ik echt mis. Ik vind het wel een bepaalde charme hebben om voor het eerst tegen een bepaalde club in de eredivisie te spelen. Het is ook mooier als de promovendi elkaar een beetje afwisselen dan wanneer je altijd dezelfde op en neer clubs hebt.
-
@SIRclitjeslikker_NL
Nou, het is natuurlijk leuk als het een aansprekende stad is met een groot stadion dat ook goed gevuld kan worden. Clubs als NAC, MVV, VVV en Volendam voldoen hier wel aan. Almere is de meest zielloze plaats van Nederland en er staat een lelijk klein kutstadion, like Excelsior. -
@peter-osm-master_NL said in Jupiler League (NL) 2016/2017:
@timeenennaam_NL said in Jupiler League (NL) 2016/2017:
@peter-osm-master_NL
Lachwekkende tekstenDat had ik met je mvv scenario nog niet eens een publieks trekker in eigen regio die gaan nog liever naar Sittard
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
-
Damn, MVV staat gewoon bovenaan! Welk jaar is dit dan? Mooi man maar waar komt dit dan in godsnaam vandaan?
-
Ik weet nog dat ze in de eredivisie speelden.
Keer een wedstrijd bezocht toen we op vriendenweekend waren in Maastricht.
-
Dat is al te lang geleden
-
Speelt Gunther Tibaut daar nog #king ?