Voetbal: De Nederlandse competities
-
Sjaak Swart wou na Excelsior-Ajax dat Excelsior moet degraderen...... Na gisteren wil ie door heel Excelsior selectie genomen worden
-
@Glennevire_NL Bro, did you even research this?
-
@spectraaaaa_NL na Excelsior-Ajax moesten ze degraderen....Wat boeit research is toch gewoon leuke grap? Ja mijn research zegt dat Sjaak laatst het Feyenoord clublied zong :')
-
HAhahahahaha, oh nee toch niet..
-
@De-Boterbloemen_NL Naah. Mocht het hem voor mij niet worden zou het ook goud zijn die pot op het Leidsche of museumplein te kijken lijkt mij.
-
@SIRclitjeslikker_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@De-Boterbloemen_NL Naah. Mocht het hem voor mij niet worden zou het ook goud zijn die pot op het Leidsche of museumplein te kijken lijkt mij.
Dat lijkt mij ook wel mooi ja, kom ik je misschien nog tegen
-
Overigens wel dom, zo'n finale moet niet iets voor rijke bobo's zijn. Je moet de hele F-side daar achter de goal hebben staan als je wilt winnen.
-
Ben ik het mee eens. Wil best wat geld betalen, maar vind dat echt overdreven veel geld.
Maar goed hoe meer geld ze kunnen verdienen hoe beter denk.... -
en dit is post 1000
-
@De-Boterbloemen_NL ff rekenen levert zo'n finale met 54.329 zitplaatsen, waarvan er 30.000 voor deze prijzen gaan, 15 tot 25 miljoen aan recettes op.
-
@Bjorn2321_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@De-Boterbloemen_NL ff rekenen levert zo'n finale met 54.329 zitplaatsen, waarvan er 30.000 voor deze prijzen gaan, 15 tot 25 miljoen aan recettes op.
En dan ben je er nog niet, je hebt ook nog twee vliegtickets nodig + hotelovernachting. Die zullen die dagen ook wel de hoofdprijs zijn......
-
@De-Boterbloemen_NL ticket naar stockholm is 40 eu heen en terug, moet je wel vanaf Maastricht vliegen. Hotel zal wat prijzig zijn, maar goed je hebt ook AirBnB natuurlijk.
-
@hap-slik-weg_NL er gaan helemaal geen vluchten vanuit maastricht naar stockholm
-
@Suiz-Luárez_NL Niet direct nee, misschien dat het nu veranderd is. Twee jaar geleden was ik met een maatje vakantie boeken voor een groep vrienden. Zaten beetje te dollen: "als we voor 40eu naar Stockholm en terug kunnen gaan we". Toen kon je vanuit Maastricht vliegen naar iets buiten Stockholm. Even nagezocht het was Eindhoven. Scheelt je waarschijnlijk nog reistijd ook.
-
@hap-slik-weg_NL Dat ging nu niet, alleen met overstap maar dan ben je 10 uur onderweg, daar heb ik geen trek in. Ik vlieg vanaf Düsseldorf, kost wel 300 euro maarja hoe vaak sta je in de finale Dit nu al boeken is wel een beetje als een kampioenstattoo 3 weken van tevoren zetten, maar ik kan nog annuleren in geval van nood
-
@Suiz-Luárez_NL je moet er wel iets meer tijd voor over hebben (soort van weekje weg), maar je kan zondag heen voor 47 (de 21ste dus) en zondag terug voor 121 (of maandag voor 47). Je kan ook woendag heen voor 299 #lol.
-
@hap-slik-weg_NL ja weet ik, maar meer tijd hebben we niet
-
@Suiz-Luárez_NL Nee snap ik. Trouwens wel typisch dat de vlucht van woensdag om 9:15 landt terwijl de rest ergens allemaal 's middags/'s avonds is. Economics 1.0
-
@SIRclitjeslikker_NL misschien ben je het vergeten, maar de eerste seizoenshelft speelde Feyenoord echt geweldig voetbal, bijna iedere wedstrijd. Na de winterstop ging het bijna iedere wedstrijd een stuk moeizamer. Maar de eerste helft was echt fenomenaal, waar Ajax pas ook goed voetbal ging spelen na de winterstop.
-
@bringdaruckus_NL
De wedstrijden tegen GAE en thuis tegen Feyenoord mag ik hopen