Jupiler League (NL)
-
@Silvester-J_NL wordt es tijd dat Roda degradeert. Lijkt net HSV wel dat ook ieder jaar degradatie ontloopt.
-
@maricja_NL roda degradeerde gewoon twee jaar3 terug
-
3 jaar *
-
Precies, kan maar zo een herhaling van zetten worden met destijds ook NEC die omlaag ging.
-
Wat een boefjes zijn het toch ook
-
@joeyeekhout_NL 3 jaar pas? Was voor mijn gevoel langer. Maar goed, wat mij betreft mag Roda gaan. Maar miss bennik ook niet objectief in deze
-
En Tim zou er heel blij van worden hihi
-
@maricja_NL dan ga ik toch echt weer eens flink na de kloten:)!
Moet wel tussen het koken doorkijken morgen:(
-
Geen Maris volgend jaar in dit topic:(
-
@Philipp-Haastrup_NL Nu mag ik haar verwelkomen in het Eredivisie-topic . Jij mag het doen met herinneringen aan het Barney-topic
-
@Philipp-Haastrup_NL Jammer van MVV, Tim.... Ik kan natuurlijk altijd wel hier mn mening posten en jou steunen
-
@spectraaaaa_NL Eredivisie topic!!!
-
JAAAAA DAAR ZIJN WE WEEEEER
-
Welcome back
-
Volgend seizoen gaat het tussen nec Cambuur en de graafschap. Let maar op.
-
@henricktje_NL hoop dat jullie snel terug zijn
-
Ik heb er alle vertrouwen in dat we snel weer terugkeren. We hebben schoon schip gemaakt,.Ouwehands dierenpark lijkt de nieuwe hoofdsponsor te worden, een prima nieuwe td en we staan er financieel goed voor.
-
@Donkaments_NL zal vast niet zo makkelijk zijn als de vorige keer
-
Dat is een ding dat zeker is, ik zie geen spelers van het kaliber Limbombe en Alireza bij ze spelen aankomend seizoen.
-
Geen idee. We gaan werken met een begroting van 8,5 miljoen. Ter vergelijking. Go Ahead speelde afgelopen seizoen eredivisie met een begroting van 7,5 miljoen. En het grootste budget in de Jupiler league was 5,4. We hebben een spelersbudget van 2 - 2,5 miljoen. Er is dus best veel mogelijk. Of je weer een topper als Limbombe kan scouten is natuurlijk de vraag. Maar puur op basis van begroting moeten we kampioen worden.