The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@Frituurpannekes_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Tevens zijn er ook veel mensen die zich de pleures werken en niet veel betaald krijgen, dus hard werken levert niet ltijd veel op...
Ja, die mensen zijn dan te dom! Maargoed die heb je ook nodig.........
-
@De-Boterbloemen_NL wel heel generaliserend/kort door de bocht. Hoezo zijn ze dan "te dom"? Jij vind verpleegsters in ziekenhuis dus per definitie dom.. xD(werken keihard en verdienen weinig geld)
-
@Glennevire_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL wel heel generaliserend/kort door de bocht. Hoezo zijn ze dan "te dom"? Jij vind verpleegsters in ziekenhuis dus per definitie dom.. xD(werken keihard en verdienen weinig geld)
Ik heb het over de mensen die meer kunnen verdienen maar er zelf te lui voor zijn of het wel prima vinden zo!
-
@De-Boterbloemen_NL Nou preek je weer als vanouds, maar vertel ons dan eens hoe het dan moet (in jouw ogen) :
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL Nou preek je weer als vanouds, maar vertel ons dan eens hoe het dan moet (in jouw ogen) :
Wat jij doet moet je lekker zelf weten. Geef alleen na hoe ik erover denk!
Maar jij bent het er niet mee eens dus?
-
Je slaat een arrogante en betweterige toon aan. Geef dan aan hoe het wel moet als je het zo goed weet
-
Trouwens, wie in Bosnië een seizoen wil meedraaien in m'n competitie. Stuur me een berichtje en ik stuur een uitnodiging. Was vergeten dat wanneer je timers uitzet de competitie besloten is... :rolling_eyes: #moneygrabbers
-
Je slaat een arrogante en betweterige toon aan. Geef dan aan hoe het wel moet als je het zo goed weet
Ik geef alleen aan hoe ik erover denk. Als ik ga zeggen hoe het wel moet, loop je daar weer over te piepen dat dat betweterig is
Dus volgens mij moet je altijd wat te piepen hebben inplaats van dat je er gewoon normaal op ingaat. -
Ik vergeet altijd of jij nu rechts of links bent Boterbloemen
-
@SIRclitjeslikker_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Haha, heb zelf ook af en toe last van korsakoff
-
@SIRclitjeslikker_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Aan mijn objectieve opmerkingen is het in ieder geval niet te merken
-
@De-Boterbloemen_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Ik geef alleen aan hoe ik erover denk. Als ik ga zeggen hoe het wel moet, loop je daar weer over te piepen dat dat betweterig is
Dus volgens mij moet je altijd wat te piepen hebben inplaats van dat je er gewoon normaal op ingaat.Je komt hier gewoon herrie schoppen, reken maar dat je commentaar krijgt. Is immers ons eigen café. Maar goed ik heb het er niet over, ik weet dat een Stafferd meekijkt :thumbsup_tone2:
-
Vandaag bij de afsluitende Hammer Chase geweest
Mooi man, spannende finale gezien! Alleen jammer van de uitkomst. Achjah, maakt het een beetje goed aangezien ik de HammerClimb had willen zien in Vaals. Maar me maat was ziek geworden.
-
@De-Boterbloemen_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Dus volgens mij moet je altijd wat te piepen hebben inplaats van dat je er gewoon normaal op ingaat.Je komt hier gewoon herrie schoppen, reken maar dat je commentaar krijgt. Is immers ons eigen café. Maar goed ik heb het er niet over, ik weet dat een Stafferd meekijkt :thumbsup_tone2:
Leuk dat je het meldt, maar stafferd kijk toch zowiezo altijd mee op het forum ?
Nu probeer jij mij met een opdringerige toon (waar je mij juist van beschuldigd) te beschuldigen dat ik hier alleen ben om herrie te schoppen. Snap niet hoe je het verzint! Dus leg uit?!
Zoals ik al aangaf, blijkbaar moet ik het voor sommige mensen twee keer aangeven: Ik geef alleen aan hoe ik over sommige onderwerpen denk, wat iedereen hier doet!
-
@De-Boterbloemen_NL want hoe weet je dat ze meer kunnen verdienen? Ben jij hun werkgever/vakbond? Hoe kunnen ze meer dan verdienen? En hoe zijn ze te lui als ze wel gewoon werken en werk hebben?
-
@Sjinne_4_ever_NL Robin gok ik!
-
@De-Boterbloemen_NL want hoe weet je dat ze meer kunnen verdienen? Ben jij hun werkgever/vakbond? Hoe kunnen ze meer dan verdienen? En hoe zijn ze te lui als ze wel gewoon werken en werk hebben?
De vragen die jij nu stelt, zijn per geval verschillend, je kan niet zeggen iedereen kan meer verdienen of iedereen is te lui. Sommige mensen werken voor een klein loon zichzelf helemaal kapot en zijn daar tevreden mee of kunnen simpelweg niet beter, helemaal prima!
Het ging mij erom dat er gezegd werd dat hij als hij rijk was weinig zou werken. Ik ben van mening (wat ik ook aangaf) dat de meeste mensen met dat standpunt niet rijk worden.
Maar daar denk jij anders over? -
@De-Boterbloemen_NL nee daar ben ik het mee eens. Maar ik ben totaal niet met je eens dat mensen die keihard werken zelf te lui zijn waardoor ze weinig betaald krijgen Er zijn gewoon niet veel beroepen/sectoren waar je echt veel betaald krijgt. Dus het gaat mij te ver om die mensen lui te noemen. Zelfs mensen met uitkeringen moeten ook tegenprestaties leveren door onbetaald te gaan werken. Vrijwel niks komt gratis meer in dit land.
-
@De-Boterbloemen_NL nee daar ben ik het mee eens. Maar ik ben totaal niet met je eens dat mensen die keihard werken zelf te lui zijn waardoor ze weinig betaald krijgen Er zijn gewoon niet veel beroepen/sectoren waar je echt veel betaald krijgt. Dus het gaat mij te ver om die mensen lui te noemen. Zelfs mensen met uitkeringen moeten ook tegenprestaties leveren door onbetaald te gaan werken. Vrijwel niks komt gratis meer in dit land.
Als mensen het werk echt leuk vinden en er daarom voor kiezen dan is dat belangrijker dan geld.
Helaas zijn er te veel mensen die of het wel prima vinden en heel rustig aan het werk uitvoeren, of te bang zijn om de stap te maken en maar op hun plek blijven zitten. En die twee groepen vind ik wel dom! -
EINDE DISCUSSIE.
Weer tijd voor gezelligheid in dit cafe.