OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
Nog even voor de duidelijkheid voor als er 3 crews met 2 overwinningen de poulefase eindigen.
De behaalde punten tegen de 4de crew worden er overal vanaf gehaald en dan krijg je de opgeschoonde top3 op basis van de sheetpunten -
@Glennevire_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Ik ga niet vingers wijzen maar zowel LFS als GG zitten beide wel erg te trashtalken. Jullie doen beide erg goed, neem voorbeeld aan Imp en OSU wij houden t rustig en beschaafd. Ieder team heeft te maken met dwalingen.
Heeft ook deels te maken met de het forumactiviteit van de strikers
-
@Glennevire_NL
wat het ook is Kyrill, bij ons in de CK hebben we enkel terechte uitslagen en onpartijdige scheidsrechters. Zelfs de transferengine is even bevriend met OSU als met IMP. NIks te klagen dus. -
@Robbiebb_NL in het geval van onze poule, waar dat nog mogelijk is, zouden de resultaten tegen SVON dus vervallen? Dat kan het nog uiterst interessant maken
-
@Vertrigo_NL yup, zie het al een beetje aankomen dus nog even aangestipt zodat iedereen weet met hoeveel sheetpunten ze kunnen winnen/verliezen om door te gaan
-
@Robbiebb_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Heeft ook deels te maken met de het forumactiviteit van de strikers
Denk dat het meer te maken heeft met het verloop van de battle voor ons
-
@Vertrigo_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@RAWstyler_NL Citaat van een pm in mijn inbox van één van jullie:
Ik ben ook wel extreem fanantiek deze battle, ik wil mezelf weer echt een keer testen hoever ik kan gaan.
Uit statistieken, al vanaf dag 1, kan ik afleiden dat jij wellicht op halve kracht bouwt. Dat is echter niet voor iedereen het geval
Wat betreft die rode kaarten, tsja, die pakt over het algemeen iedereen wel in het seizoen..
Oke, ik heb uiteraard geen inzicht in de persoonlijke berichten die jullie hebben uitgewisseld. Ik hoorde in onze appgroep ook dat jullie van tevoren hebben aangekondigd deze battle helemaal te laten lopen omdat jullie nog maar een hele kleine kans op de halve finale zouden hebben.
Feit is dat alleen Reinier en Remco op niveau aan het bouwen zijn. Maris, Pepijn en ik blijven gewoon ver achter. Al wil ik zeker niet beweren dat het ons niks kan schelen ofzo.
@alex7ander7_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
@Vertrigo_NL Wij hebben natuurlijk helemaal niet te maken met rode kaarten, ook wij hebben geen geschorste en geblesseerde spelers gehad van wel 7 wedstrijden..
Natuurlijk valt het kwartje op de lange termijn gewoon alle kanten op. Feit is gewoon dat het nu op de korte termijn even niet onze kant is gevallen. Van de 6 rode kaarten dit seizoen zijn er 5 voor ons gevallen, waarvan 4 vroeg in de 1e helft. Natuurlijk balen we dan even. Ik zelf heb de laatste paar speelronden op normaal 2x rood gepakt binnen 18 minuten bij een lvl 2 en lvl 3 scheids, terwijl jullie vaak roekeloos speelden. Dat hoort erbij, maar dan mag je daar wel even van balen toch? Je speelt toch voor je crew. Nogmaals: Op de lange termijn is de engine gewoon eerlijk.
Ik ga niet vingers wijzen maar zowel LFS als GG zitten beide wel erg te trashtalken. Jullie doen beide erg goed, neem voorbeeld aan Imp en OSU wij houden t rustig en beschaafd. Ieder team heeft te maken met dwalingen.
Daar moet je ook niet te zwaar aan tillen, dat hoort er allemaal wel een beetje bij toch? We zijn toch geen kleuters die daar wakker van liggen? In de voetbalkantine ouwehoert iedereen toch ook wat over de wedstrijden, dat moet kunnen. Als niemand het persoonlijk opvat dan is er niks aan de hand. Als Johan Derksen een grote bek heeft tijdens VI dan vinden we dat toch ook allemaal leuk? Of hij dan gelijk heeft is dan niet zo relevant
-
Hahaha rustig aan jongens
Wel leuk dat het opeens nog zo leeft in de groepsfase die eigenlijk al was doodgebloed. Leuke bokswedstrijd.
-
Nog even voor de duidelijkheid voor als er 3 crews met 2 overwinningen de poulefase eindigen.
De behaalde punten tegen de 4de crew worden er overal vanaf gehaald en dan krijg je de opgeschoonde top3 op basis van de sheetpuntenKut, word het nog spannend ook..
Maar de huidige tussenstand (tussen LFS en GG) is gunstig voor ons..
wel een aparte regel.. is dit al vanaf het begin zo?
-
@xch13fxx_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
De behaalde punten tegen de 4de crew worden er overal vanaf gehaald en dan krijg je de opgeschoonde top3 op basis van de sheetpuntenKut, word het nog spannend ook..
Oh nee, wij gaan sws door, maar blijf het wel apart vinden hoor..
Is het aantal gewonnen punten niet veel eerlijker (incl. met de nummer 4 v/d poule?) -
@xch13fxx_NL vroeg ik mijzelf ook af. Ergens is het dan zo dat in het geval van een gelijke stand, de twee doorgaan die de nummer vier het meest vernederd hebben. Is vanzelfsprekend ook een kwaliteit, maar onderling punten pakken van elkaar is blijkbaar lastiger
-
@xch13fxx_NL onderling resultaat gaat voor en met 3 van de 4 crews op 6 punten komt dat dus neer op het wegstrepen van de nr4.
-
Tussenstand OSM Striker Ultras - Imperium
Speelronde 18/22: -
We maken er wel een leuke boel van zo haha
-
@xch13fxx_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Ik vind dit persoonlijk juist een hele logische en eerlijke regel. Hierdoor kan de uitgeschakelde crew de uitschakeling van een van de andere crews niet meer beïnvloeden en worden alleen de onderlinge resultaten van de drie overgebleven crews meegewogen. Op basis hiervan kan worden geconcludeerd welke twee crews het meeste recht hebben op een plaats in de halve finale.
-
Kijk dit is een goede bijdrage, Kyrill.
Wat Remco ook al zegt, niet mijn stijl. Een beetje ouwehoeren kan geen kwaad, maar dat trashtalk.............
-
Oh en even heel wat anders: Man wat is dit forum slecht. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens te vinden hier.... DRAMA
-
@Pepcoachie_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Oh en even heel wat anders: Man wat is dit forum slecht. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens te vinden hier.... DRAMA
In het begin kwam ik er niet. Nu kom ik er regelmatig, maar ik blijf mij er iedere keer over verbazen hoe ontzettend slecht het forum is!
-
Lijkt wel een of andere amateuristische praatbox voor huisvrouwen die niet weten wat voor zeep ze het beste kunnen gebruiken bij het schoonmaken van de keuken......
-
Gelukkig weer eens een goede ronde voor LFS. In de tussenstand ligt het nu bijzonder dicht bij elkaar..