OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17)
-
@xch13fxx_NL vroeg ik mijzelf ook af. Ergens is het dan zo dat in het geval van een gelijke stand, de twee doorgaan die de nummer vier het meest vernederd hebben. Is vanzelfsprekend ook een kwaliteit, maar onderling punten pakken van elkaar is blijkbaar lastiger
-
@xch13fxx_NL onderling resultaat gaat voor en met 3 van de 4 crews op 6 punten komt dat dus neer op het wegstrepen van de nr4.
-
Tussenstand OSM Striker Ultras - Imperium
Speelronde 18/22: -
We maken er wel een leuke boel van zo haha
-
@xch13fxx_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Maar de huidige tussenstand (tussen LFS en GG) is gunstig voor ons..
wel een aparte regel.. is dit al vanaf het begin zo?
Ik vind dit persoonlijk juist een hele logische en eerlijke regel. Hierdoor kan de uitgeschakelde crew de uitschakeling van een van de andere crews niet meer beïnvloeden en worden alleen de onderlinge resultaten van de drie overgebleven crews meegewogen. Op basis hiervan kan worden geconcludeerd welke twee crews het meeste recht hebben op een plaats in de halve finale.
-
@Glennevire_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Ik ga niet vingers wijzen maar zowel LFS als GG zitten beide wel erg te trashtalken. Jullie doen beide erg goed, neem voorbeeld aan Imp en OSU wij houden t rustig en beschaafd. Ieder team heeft te maken met dwalingen.
Kijk dit is een goede bijdrage, Kyrill.
Wat Remco ook al zegt, niet mijn stijl. Een beetje ouwehoeren kan geen kwaad, maar dat trashtalk.............
-
Oh en even heel wat anders: Man wat is dit forum slecht. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens te vinden hier.... DRAMA
-
@Pepcoachie_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Oh en even heel wat anders: Man wat is dit forum slecht. Voor het eerst sinds lange tijd weer eens te vinden hier.... DRAMA
In het begin kwam ik er niet. Nu kom ik er regelmatig, maar ik blijf mij er iedere keer over verbazen hoe ontzettend slecht het forum is!
-
Lijkt wel een of andere amateuristische praatbox voor huisvrouwen die niet weten wat voor zeep ze het beste kunnen gebruiken bij het schoonmaken van de keuken......
-
Gelukkig weer eens een goede ronde voor LFS. In de tussenstand ligt het nu bijzonder dicht bij elkaar..
-
@Rubber890_NL said in OSM Crewkampioenschappen 2016-2017 (CK16-17):
Gelukkig weer eens een goede ronde voor LFS. In de tussenstand ligt het nu bijzonder dicht bij elkaar..
1 punt verschil. ongelooflijk
-
@alex7ander7_NL Serieus....
-
@BolaBranca_NL67 nee
-
@Glennevire_NL Grapjas!
-
Tussenstand OSM Striker Ultras - Imperium
Speelronde 20/22: -
@Sanderjep15_NL Flinke slooppartij geworden zeg
-
@Robbiebb_NL Ja het is iets minder spannend geworden dan we verwacht hadden. Misschien omdat we beiden al geplaatst waren maar moet zeggen dat het op beslissende momenten vaak onze kant op viel.
-
Tussenstand LFS - GG 20/22
-
Spanning is bij ons ook om te snijden...
-
@maricja_NL Anders bij ons wel....