Voetbal: De Nederlandse competities
-
Als de verhalen kloppen zie ik het liefst dat Bergkamp en co er al de sodemieter eruit geknikkerd worden, wat denken die mongolen wel niet.
Nu maar hopen op Schmidt of doe eens gek, Tuchel. Als Ajax besluit een Ten Hag of een Jans te contracteren dan zijn ze daar helemaal de weg kwijt
-
Gewoon nog ff een paar weken wachten op de nieuwe trainer
Dan twee goede spelers verkopen, trainer aanstellen met een paar weken voorbereiding --> voorronde CL verneuken --> 5 punten verspelen in de eerste weken Eredivisie --> spelers kopen en weer door -
@Kagchelland_NL Lol zou wel typerend zijn ja. Verschil is wel dat de as nu goed is en alleen de backs en buitenkanten zwak bezet zijn. Als de as in tact blijft rollen we iedereen vanaf het begin op
Ik zou die Schmidt halen, die rolde Ajax toen hard op met Salzburg met het voetbal dat te vergelijken is met zoals Bosz het wilde spelen met Ajax. Zoals de heer Clitjeslikker al zei is het grote voordeel dat Tete waarschijnlijk weer onze vaste back wordt en dat Sinkgraven geen linksback meer zal spelen.
-
@SIRclitjeslikker_NL Ik weet ook heus wel dat het normaal gesproken is 'blij zijn met ieder punt'. Maar gaf alleen aan dat de loting Shakhtar, Sevilla, Basel waarschijnlijk de beste zou zijn en je met het nodige geluk een rol van betekenis kan spelen.
-
@Suiz-Luárez_NL Dat is inderdaad een verademing. Gewoon een leuke linksback halen en Tete in de basis. Dan heb je veruit de beste verdediging van NL. Wel ff Sanchez houden anders heb je een puber en een nieuwe in het centrum.
Die trainer is een goed plan, maar zou hij willen?Verder: Feyenoord heeft indd niets te zoeken in de CL maar wel heel tof, en extra moneys. Kijken of we per ongeluk derde kunnen worden in de poule.
-
@Kagchelland_NL Vind Veltman voor de breedte ook een prima centrale verdediger, je moet hem alleen geen rechtsback zetten. Maar die zou zelfs in de basis kunnen als Sanchez weggaat. Hoop dat ze Younes kunnen verpatsen aan Leipzig ofzo en een goede linksbuiten halen
-
@Suiz-Luárez_NL volgens mij is het een andere Schmidt waar men nu op aast
-
@hap-slik-weg_NL haha heb er een plusje minnetje bij gezet wou gewoon ff in beeld brengen dat er geen sprake is van een buitensporige pech als je in een vrij kansloze poule komt.
-
@SIRclitjeslikker_NL Gaat toch om Roger Schmidt? Die andere Schmidt zou onlogisch zijn want die staat niet bekend om aanvallend voetbal.
-
@SIRclitjeslikker_NL Zou wel grappig zijn als wij het ook halen en dan de chille groep "kapen".
-
@Suiz-Luárez_NL Blijkt gelukkig dat je gelijk hebt.
-
@SIRclitjeslikker_NL hoezo Chelsea geluk? Dat zijn gewoon de regels geen teams uit eigenland in groepsfase
-
@Glennevire_NL Een regel die in dit geval dus iewat gelukkig uitpakt voor Chelsea. Ken jij de definitie van het woord geluk?
-
@hap-slik-weg_NL Denk dat het pot 4 team voor ons het belangrijkst is. Makkelijk pot 4 team = Europese overwintering in de knip + dromen van een stuntje ipv stressen om een schaamtevolle uitschakeling in december.
-
@SIRclitjeslikker_NL ja ken jij die? Het is al JAREN VOLSTREKT onmogelijk om een team uit eigen land in groepsfase te loten. Dus slaat helemaal nergens op wat je zegt.
-
@SIRclitjeslikker_NL ''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden.''
Altijd al zo geweest geen team uit zelfde land in poule fase dus ja... I rest my case, your honour
-
@SIRclitjeslikker_NL Niet aan beginnen, heeft te weinig capaciteit om het te snappen.
-
@hap-slik-weg_NL
@FC-Eddie_NL hoe geef ik deze post van hem aan? -
@Glennevire_NL said in Eredivisie 2016/2017:
@SIRclitjeslikker_NL ''Geluk (of gelukkig zijn) kan worden omschreven als het tevreden zijn met de huidige levensomstandigheden.''
Altijd al zo geweest geen team uit zelfde land in poule fase dus ja... I rest my case, your honour
-
Laten we het een beetje gezellig houden jongens