The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@KingFvP_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Glennevire_NL ja maar over 17 jaar nog?
Ach niet druk over maken. Je wilde een kindje, dat zal tegen die tijd dan allemaal wel weer anders geregeld zijn. Economie trekt aan lees ik vandaag weer. Zou me niets verbazen als oude regelgevingen weer terug komen :thumbsup_tone2:
Nou al een hele tijd langzaam aan het herstellen. Je bedoeld zeker lijden met lange ij hè Aftakeling begint na je 21e toch? haha
-
@Sjinne_4_ever_NL Jesus..! Ja sorry was tegelijk bezig met een postcode op te zoeken!
Ennuh ik maak me niet druk hoor. Heb alles goed voor elkaar dus over 17 jaar leent ze maar bij papa.
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@De-Boterbloemen_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Frituurpannekes_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@peter-osm-master_NL Hahahahah, goed idee. Maar ik ben het er niet mee eens waar het over ging en dat wanneer ik een voorbeeld uitleg , direct een persoonlijke aanval krijg... Tevens moet men het woord objectief niet gebruiken als men niet weet wat het betekent. Tevens klopt de argumentatie niet ( drogredenen ). Kunnen sommige mensen nog wat van leren ( niet jij @peter-osm-master_NL )
Maar ander subject, Wat gaat Cambuur volgend jaar doen/ wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?
Ik ben het niet met je eens, volgens mij begrijp je het nog steeds niet. Maar zal het je maar niet uitleggen want daar zitten je crewgenoten volgens mij niet op te wachten!
Nee daar zit ik niet op te wachten. Ben er klaar mee kerel. Aub fatsoenlijk, zonder zelf ook personen aan te vallen of steken uit te delen, anders blijf je maar weg hier :thumbsup_tone2: Zijn we het daar over eens? Nu wil ik ook er ook niets meer over horen, dat gezeik allemaal.
Ja lekker makkelijk, mij nog even in drievoud beschuldigen en dan melden dat ik niks meer moet zeggen
Kijk ook is kritisch naar jezelf en probeer me niet van van alles en nog wat te beschuldigen a.u.b. want je weet zelf net zo goed als ik dat dat niet klopt!Maar zoals ik al zij we worden het hierover toch nooit eens, dus laten we er maar mee ophouden!
-
@KingFvP_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
@Sjinne_4_ever_NL Jesus..! Ja sorry was tegelijk bezig met een postcode op te zoeken!
Ennuh ik maak me niet druk hoor. Heb alles goed voor elkaar dus over 17 jaar leent ze maar bij papa.
Dat wordt wat jong, een dochter haha. Wacht maar als ze een vriendje krijgt haha
-
Crewcup kampioen eredivisie
-
-
Hallo allemaal,
Bij deze wil ik jullie feliciteren met de promotie in de Crew Cup! Het was tot de laatste dag spannend in de Eredivisie B, ik wil jullie veel succes wensen in de Europa League!
Groet,
PieterHofstra
Old Glory Crew Beheerder -
@PieterHofstra_NL5 jullie hebben het ons wel erg lastig gemaakt inderdaad, goed gespeeld en jullie ook succes volgend seizoen
-
@PieterHofstra_NL5 sportief. Mooie avatar van de beste (oud) voetballer ter wereld heb je.
-
@PieterHofstra_NL5 Thx, jullie ook. Was inderdaad nog erg spannend!
-
Mooie prestatie ja, en echt spannende crewcup inderdaad.
-
We zien elkaar in de EL
-
Ik kijk er al naar uit!!!!!!!
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
We zien elkaar in de EL
Oh echt? Haha bring it on :muscle_tone3:
-
Een fijne vaderdag allemaal
-
Volgens mij ben jij de enige papa hier kerel
-
@peter-osm-master_NL Jij ook
-
Peter heeft weer een paar nieuwe sokken en een BBQ tang gekregen gok ik zo
-
@Sjinne_4_ever_NL said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Peter heeft weer een paar nieuwe sokken en een BBQ tang gekregen gok ik zo
Hahaha dat vind ik wel een leuke
De kindertjes hebben iets moois gemaakt, mijn zoon een tekening van een auto met een auto poetsdoek erbij ( stille hint denk ik )
Mijn dochter een mooie pennenhouder in een vorm van een motor met een mooie pen erin en van de vrouw een persoonlijk cadeau een dogtag van zilver met een mooie tekst voor aan mijn ketting.
Dus mijn dag is weer super goed