GoodFellas: Café
-
@Furrax_NL Goed om te horen dat alles weer goed is!
En welkom terug bij JR dan maar -
Bump. Pas mijn 2e duel, weer ds1. En dan tegen Goodfellas, jullie. Ga ik voor eerst in jaren weer tegen @Dave-Jansen_NL en @the-beast94_NL spelen. Heb er zin in.
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Laatst genoemde zit bij Azzurri eigg
-
@maricja_NL Ik weet niet eens hoe ik bij die laatste kwam haha bedoeling was jou te taggen
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Zit toch wel een groot verschil in naam though
-
@maricja_NL said in GoodFellas: Café:
@Fc-Legend-Kyrill_NL Zit toch wel een groot verschil in naam though
Klein beetje maar nee maar zat op mijn mobiel word gek van dat auto correct haha pff
-
@Fc-Legend-Kyrill_NL Grappig om te lezen dat jouw autocorrect mijn naam aanpast in the beast94
-
@fc-legend-kyrill_nl said in GoodFellas: Café:
Bump. Pas mijn 2e duel, weer ds1. En dan tegen Goodfellas, jullie. Ga ik voor eerst in jaren weer tegen @Dave-Jansen_NL en @the-beast94_NL spelen. Heb er zin in.
Super leuk en tot nu toe mogen we niet klagen qua tussenstand score. succes nog Kyrill en de rest van je crew natuurlijk
-
@dave-jansen_nl bedankt Dave sportief van je! Jij vooral veel plezier, succes hebben jullie niet per se meer nodig haha. Ik ben blij ik met puntje begon tegen de sterke Dave Jansen die mij al jaren lang doet denken aan Van Nistelrooy een top speler binnen OSM en altijd sympathiek net als Ruud
-
Gefeliciteerd met de zege in de battle
-
Gefeliciteerd met de zege in de battle (Y) Heb veel geleerd. Ik ga me missie maken om tactisch efficienter te worden
-
Thanks mannen! Sportief.
Ook verloren battles zijn nuttig en kan je veel info uithalen. Wie weet tot de volgende keer -
@maricja_nl ooh absoluut. Enorm veel geleerd. Zeg al jaren tegen heel veel mensen als soort motto/wijze les je leert meer van nederlaag dan een overwinning. Tot volgende keer misschien
-
@fc-legend-kyrill_nl dan zul jij ondertussen wel een wijs man zijn Kyrill
-
@jopie1313_nl voor mijn doen zeker maatje
Hoe is met jou? -
@fc-legend-kyrill_nl ja goed jongen, met jou ook hopelijk. Lekker sinterklaas aan t vieren doe ff goed je best , kunnen we lekker samen spelen in de KL
-
@jopie1313_nl wat leuk dat je kinderen/neefjes nichtjes hebt. Top man! Met mij gaat heerlijk
Haha dat kan nog wel even duren, misschien als jij van 2 naar 3 degradeert of ik ooit 2 haal maar ik ga never nooit niet 1 halen komende maanden haha. -
Je bent zelf een maatje.
-
Fijne kerst iedereen !