Imperium: Café
-
@Furrax_NL op dit moment voelt het wel zo hahaha
-
hou dat ff vast als ik tegen je moet haha
-
Na @Geert-van-h-_NL heeft @fc-kuijf_NL /Patrick nu ons ook verlaten. Wij wensen hem veel plezier en succes verder met osm en hij zal zeker gemist worden. We wensen hem veel plezier en succes bij GG.
In andere woorden. Ik ga niet naar GG maar ik ga wel in zijn geheel stoppen met osm. Ik heb heel veel dure hobby's en heb geen betaalde baan en je kan maar zoveel bekostigen met Wajong. Ik heb dit account van toen der tijd beste vriend overgenomen in 2004 omdat hij geen OSM meer speelde. Vroeger was ik al super fanatiek vanaf 2000-2002. Ik heb osm meegemaakt in 1.0 2.0 en 3.0 en ook de tijden dat seizoenskaarten nog gekocht werden met geld in enveloppen op de post naar Zoetermeer haha.Rond 2010/2011 begon ik al met KL spelen waar ik veel mensen groot heb zien worden als @Memphis-United_NL @sir-himself_NL @MxMayne1_NL die nu alle drie behoren tot de elite/absolute van OSM iig qua ranking. Ik stond op 20 oktober 2016 171e van osm en dat is het dichtstbij de top 100 dat ik ooit gekomen ben en ga komen. Ik maak mijn huidige seizoenen af en dan stop ik. Ik ga iedereen ontzettend missen van zowel IMP, TSO, TLT en Poar and Neem Um.
En natuurlijk iedereen van alle andere crews waar ik geen lid ben van geweest zoals @Rubber890_NL @Dave-Jansen_NL @Robbiebb_NL @Furrax_NL @Pepcoachie_NL @maricja_NL @BolaBranca_NL67 @alex7ander7_NL @The-best-manager-in-the-world_NL @MikevanderHilst_NL @vinnievuik_NL en nog vele andere voor alle tips/liefdes/feedback/kritieken en mooie gesprekken die ik nu geen onrecht wil aandoen door niet te mentionen maar zijn er gewoon heel veel.
En onwijs bedankt voor al mijn crewmaten met wie ik niet allemaal even goed kon vinden maar dat hoort bij het leven
@Renkie_NL mijn osm idool/mentor altijd al geweest
@twstift_NL
@Sanderjep15_NL
@JOPIE1313_NL
@Mark_van_V_NL
@Santheman11_NL
@Harbert_NL
@ch1LLWAVE_NLEn dan nog zij die 3.0 niet overleefd hebben:
Leon
Jorik
Melvin
etcHeb in de CC CL gespeeld, Crewcup en zat hier langer dan al mijn vorige crews samen. Heb al mijn doelen gehaald behalve top 100 maar dat maakt me ook niet meer uit. Daar ben ik ook niet goed genoeg voor maar ben nog steeds tevreden.
Proost op alle mooie tijden/jaren:
-
kyrill ik proost er nu echt 1 op jou , je had soms zo je eigen inzichten in bepaalde dingen maar ik mag je wel, bedankt voor al je inzet. PROOST
![0_1498509130489_e26d9e51-e9a5-45ae-b591-f9f6c75b6a63-image.png](Uploading 100%)
-
zo zie je maar computers is niet helemaal mijn ding , mijn plaatje ontbreekt
-
Voor dit te spelen hoef je geen geld te investeren? Of heb je weinig BC?
-
@Glennevire_NL Jemig zeg, dit had ik niet verwacht. Weer een goede persoonlijkheid uit Imperium.
Laat het natuurlijk duidelijk zijn dat wij Geert en Patrick zelf nooit benaderd hebben, ik ben ook geen voorstanders om managers weg te trekken. Iets wat bij ons regelmatig wel het geval is dat managers gevraagd worden zoals in ons laatste crewbattle wedstrijd, gelukkig wijzen ze alles af haha.
Maar ik zag jou wel altijd als 1 van de pilaren van Imperium, wat ik een goede crew vind.
Maar waarom ga je niet gewoon verder zonder mee te doen aan Crewcup of andere grote wedstrijden? Je kan toch gewoon crewcompetitie spelen voor de fun, gaat om het plezier toch en niet in het smijten van boscoins, dan maar wat minder hoog op de ranking.
Kyrill, ik wens je het allerbeste en misschien tot ooit weer hier. Gewoon een leuke betaalbare baan vinden en je kan osm weer op haha. -
Ons clubhuis zoekt nog een barman!
-
@Glennevire_NL verdorie Kyrill nu breek je mn hartje een beetje... maar begrijp het, osm op niveau kost tijd en geld. We maken de comp nog even af met een paar epische potjes! Succes man en hoop je nog eens tegen te komen op osm...
-
Another one bites the dust. Jammer dat je stopt Kyrill. Veel succes met alles wat op je pad komt. En Poar Neem'n was een gezellig jaartje
-
@Glennevire_NL waar is mijn s/o dan
-
Kyrill dat meen je niet, dit vind ik echt jammer man serieus.
1 van de weinige die je ook nog zag op het forum.Ik vind het jammer man, vind je een toffe gozer en altijd super gezellig, bedankt voor je mooie tijd hier en hoop dat je ooit weer de tijd/motivatie vind om toch weer terug te keren.
Ik zal je missen hier op de forums en wens je alle geluk in je leven toe, nogmaals Kyril bedankt voor alles
-
Jammer dat je stopt @Glennevire_NL, maar zo gaan die dingen. Vooral jammer dat er ineens een leegloop is bij Imperium. Hopelijk heeft de rest wel motivatie om verder te gaan, en trekken jullie snel een paar toptalenten aan. Daar hebben jullie een neusje voor.
-
@Glennevire_NL Bedankt voor al je inzet alle tijd die je bij ons bent geweest! Er waren tijden dat het niet altijd boterde met iedereen maar dat is uiteindelijk gelukkig op de achtergrond geraakt! Ik wil je heel veel succes en geluk toewensen in je 'nieuwe' leven buiten OSM!
@alex7ander7_NL De overgang van Geert en Patrick is keurig verlopen. Zij hebben duidelijk aangegeven waarom zij weg wilden en dat konden wij allemaal hoe jammer het ook is begrijpen.
Voor ons rest nu niks anders dan verder gaan waar we gebleven waren, wat er op neer komt dat we graag op korte termijn de crewcup (CL) eens willen winnen en winst van het CK staat ook hoog op het verlanglijstje.
Dan rest ons nu niks anders dan op zoek te gaan naar waardige vervangers om het niveau dat we nu hebben vast te houden en evt nog te verhogen.
-
Veel succes verder Kyrill en bedankt voor je inzet voor de community. Wel opvallend dat je er helemaal mee kapt, maar dat is natuurlijk je eigen keuze. :thumbsup_tone2:
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
Ik heb osm meegemaakt in 1.0 2.0 en 3.0 en ook de tijden dat seizoenskaarten nog gekocht werden met geld in enveloppen op de post naar Zoetermeer haha.
haha ging dat zo?
Maar jammer man, nu net als vinnie alleen nog het forum? Anders zijn we ook meteen 20% van alle posts op het forum kwijt
-
Spijtig dat je stopt Kyrill. Je was altijd een graag geziene gast op de fora, hopelijk zien we je ooit nog eens terug. In ieder geval veel succes gewenst verder
-
@Glennevire_NL Leon leeft nog hoor
-
Dank iedereen voor alle lieve en fijne reacties. Ik speelde hier al 4-5 maanden lang mee in mijn hoofd en heb toen Renkie/Raymond er ook over geappt. Ik speel nu al halfjaar met geen volle competities op mijn HA. Ik nodig me scheel uit qua invites maar helaas. Het is gewoon niet meer het zelfde sinds 3.0. Ik ben nu nog niet weg weg maar ga wel afbouwen. Voorlopig eerst nog 22 dagen KL afspelen en stand bijhouden en heb ook nog 22 dagen te gaan op mijn HA. Voor als nog ben ik iig 3 weken op het forum en daarna wss niet meer.