Bosscoins
-
Beste meneer/mevrouw,
Om boss coins te verdienen heb ik het spel Mobile Strike gedownload, als ik hierop mijn hoofdkwartier tot level 10 kreeg zou ik hiermee 800 boss coins mee verdienen. Nu heb ik na weken het benodigde level behaald, maar ontvang ik de boss coins niet. Graag hoor ik van u wat ik moet doen om ze wel te ontvangen. Mijn managernaam is Matsial.
Met vriendelijke groet
-
@Matsial_NL
Wanneer heb je deze actie afgerond? Het kan vaak even duur eer de bosscoins worden bijgeschreven op je account. Deze acties worden aangeboden door externe partijen en in de meeste gevallen worden de coins eens in de zoveel tijd handmatig toegekend aan alle gebruikers die aan de voorwaarden van de actie hebben voldaan.Mocht je na een tijdje nog steeds niet hebben ontvangen dan kun je het beste even contact opnemen met de aanbieder van deze actie door te klikken op de mannetjes in de businessclub.
-
Ik heb de upgrade vannacht afgerond, dus ik zal nog even wachten. Bedankt voor het advies.
-
@Matsial_NL
Ah ok, in de businessclub kun je de voortgang van je actie blijven volgen. Het kan vaak wel een aantal dagen voordat deze coins worden toegekend, dus je kunt voorlopig inderdaad het beste nog even geduld hebben.