Imperium: Café
-
Jammer dat je stopt @Glennevire_NL, maar zo gaan die dingen. Vooral jammer dat er ineens een leegloop is bij Imperium. Hopelijk heeft de rest wel motivatie om verder te gaan, en trekken jullie snel een paar toptalenten aan. Daar hebben jullie een neusje voor.
-
@Glennevire_NL Bedankt voor al je inzet alle tijd die je bij ons bent geweest! Er waren tijden dat het niet altijd boterde met iedereen maar dat is uiteindelijk gelukkig op de achtergrond geraakt! Ik wil je heel veel succes en geluk toewensen in je 'nieuwe' leven buiten OSM!
@alex7ander7_NL De overgang van Geert en Patrick is keurig verlopen. Zij hebben duidelijk aangegeven waarom zij weg wilden en dat konden wij allemaal hoe jammer het ook is begrijpen.
Voor ons rest nu niks anders dan verder gaan waar we gebleven waren, wat er op neer komt dat we graag op korte termijn de crewcup (CL) eens willen winnen en winst van het CK staat ook hoog op het verlanglijstje.
Dan rest ons nu niks anders dan op zoek te gaan naar waardige vervangers om het niveau dat we nu hebben vast te houden en evt nog te verhogen.
-
Veel succes verder Kyrill en bedankt voor je inzet voor de community. Wel opvallend dat je er helemaal mee kapt, maar dat is natuurlijk je eigen keuze. :thumbsup_tone2:
-
@Glennevire_NL said in Imperium: Café:
Ik heb osm meegemaakt in 1.0 2.0 en 3.0 en ook de tijden dat seizoenskaarten nog gekocht werden met geld in enveloppen op de post naar Zoetermeer haha.
haha ging dat zo?
Maar jammer man, nu net als vinnie alleen nog het forum? Anders zijn we ook meteen 20% van alle posts op het forum kwijt
-
Spijtig dat je stopt Kyrill. Je was altijd een graag geziene gast op de fora, hopelijk zien we je ooit nog eens terug. In ieder geval veel succes gewenst verder
-
@Glennevire_NL Leon leeft nog hoor
-
Dank iedereen voor alle lieve en fijne reacties. Ik speelde hier al 4-5 maanden lang mee in mijn hoofd en heb toen Renkie/Raymond er ook over geappt. Ik speel nu al halfjaar met geen volle competities op mijn HA. Ik nodig me scheel uit qua invites maar helaas. Het is gewoon niet meer het zelfde sinds 3.0. Ik ben nu nog niet weg weg maar ga wel afbouwen. Voorlopig eerst nog 22 dagen KL afspelen en stand bijhouden en heb ook nog 22 dagen te gaan op mijn HA. Voor als nog ben ik iig 3 weken op het forum en daarna wss niet meer.
-
@Glennevire_NL zal niet aan jou liggen wat de invites betreft... alle crewmembers spelen met 4 slots vol volgens mij
-
@Glennevire_NL
Ja het is erg jammer dat je stopt Kyrill. Wij appen ons geregeld gek, wij hebben meer een app crew dan dat we op het forum aanwezig zijn. Toch wil ik je bedanken voor een mooie tijd bij Imperium. Net als Patrick en Geert. Dit zijn allen persoonlijke keuzes. Dus Alexander we weten dat ze niet weggetrokken zijn bij ons, maar dit was uit vrije wil. De overige leden van Imperium hebben zeker de motivatie om door te gaan. Zeker met 2 recente nieuwe leden erbij, Jorrit en Aeron, redden wij ons wel. De vertrokken leden succes verder met osm en Kyrill geen idee of jij echt kan stoppen met dit spelletje. De tijd zal het leren. De nieuwe leden welkom en we maken er weer een mooie strijd van in onze Crewcompetitie, Crewcup, Crewkampioenschappen en de KL. -
@Glennevire_NL jammer dat je stopt Kyrill. Je bracht altijd wel leven op het forum. Wellicht zien we he nog es terug. Succes met alles!
-
@Glennevire_NL
Hey Kyrill nog bedankt voor de tag man.
Het ga je goed gozer. Ik hoop je ooit weer terug te zien.
Ik denk dat alle legendes hier wel eens een lange break gaan nemen dus dat is niks vreemd. Gr -
Legendes leven voort.
-
@Furrax_NL ookal beginnen ze klein...
-
ons cafe gaat failliet
-
@JOPIE1313_NL ohjeeeeee
-
@JOPIE1313_NL niet als jij vaker zou posten jij BC Smijtende Arabier
-
Of gooi af en toe een bittergarnituurtje erin haha
-