Imperium: Café
-
@Glennevire_NL zal niet aan jou liggen wat de invites betreft... alle crewmembers spelen met 4 slots vol volgens mij
-
@Glennevire_NL
Ja het is erg jammer dat je stopt Kyrill. Wij appen ons geregeld gek, wij hebben meer een app crew dan dat we op het forum aanwezig zijn. Toch wil ik je bedanken voor een mooie tijd bij Imperium. Net als Patrick en Geert. Dit zijn allen persoonlijke keuzes. Dus Alexander we weten dat ze niet weggetrokken zijn bij ons, maar dit was uit vrije wil. De overige leden van Imperium hebben zeker de motivatie om door te gaan. Zeker met 2 recente nieuwe leden erbij, Jorrit en Aeron, redden wij ons wel. De vertrokken leden succes verder met osm en Kyrill geen idee of jij echt kan stoppen met dit spelletje. De tijd zal het leren. De nieuwe leden welkom en we maken er weer een mooie strijd van in onze Crewcompetitie, Crewcup, Crewkampioenschappen en de KL. -
@Glennevire_NL jammer dat je stopt Kyrill. Je bracht altijd wel leven op het forum. Wellicht zien we he nog es terug. Succes met alles!
-
@Glennevire_NL
Hey Kyrill nog bedankt voor de tag man.
Het ga je goed gozer. Ik hoop je ooit weer terug te zien.
Ik denk dat alle legendes hier wel eens een lange break gaan nemen dus dat is niks vreemd. Gr -
Legendes leven voort.
-
@Furrax_NL ookal beginnen ze klein...
-
ons cafe gaat failliet
-
@JOPIE1313_NL ohjeeeeee
-
@JOPIE1313_NL niet als jij vaker zou posten jij BC Smijtende Arabier
-
Of gooi af en toe een bittergarnituurtje erin haha
-
-
@Glennevire_NL eetsmakelijk @BolaBranca_NL67
-
@Glennevire_NL das vrij gezond voor een bittergarnituur haha
-
@BolaBranca_NL67 frituur gaat pas aan vanaf 11:50
Wel eerlijk delen met de Gouden Glorie leden, en niet alles zelf opeten met je dikke vingers
-
@Glennevire_NL ze kunnen een dikke vinger krijgen, alles is voor Bassie hahaha
-
Heb liever een lekker broodje shoarma
-
@fc-kuijf_NL whiskey-cocktail of knoflooksaus
-
Knoflook natuurlijk !!
-
@fc-kuijf_NL atta Turk..hoe is dan pik?
-
@fc-kuijf_NL said in Imperium: Café: