CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@the-best-manager-in-the-world_nl beetje flauw om een downvote te geven en een driegende toon aan te slaan Reinier
-
Wat is dat toch met dat cheaten in die topcrews!!! Ongelofelijk weer dit!!
-
Alsof wij het zelf niet kut genoeg vinden/er iets aan kunnen doen? Nogmaals, wij zijn als LFS bezig om dit zo goed mogelijk op te lossen.
Het vervelendste vind ik dat er door sommigen nu gewoon op de gehele crew wordt gemikt, wat gewoon compleet gestoord is. Alsof wij supporten dat hij niet volgens de regels heeft gespeeld! LFS is altijd van fairplay geweest, zonder gecheat.
-
Wie beschuldigd er iemand? Dat zijn je eigen woorden, klaar.
Dat er crew strafpunten komen dat is toch normaal?
Zijn wij ook in het verleden voor gestraft geweest met -4 of -5 strafpunten dus waarom jullie niet? Voelt gij u meer als ons ofzo dat je dat verwacht dat jij zo geen straf krijgt? -
@The-best-manager-in-the-world_NL er heeft niemand iets gezegd over dat jullie schuldig zijn,aan dit geval van cheaten. Dus jullie hoeven je daar niet over aangesproken te voelen. Alleen het feit dat je geprobeerd hebt om iemand anders de cc te laten spelen voor een cheater is een beetje raar. We kunnen allemaal de regels. En die kunnen we niet zomaar aan onze laars lappen. Hoe kut het ook is voor een crew. Accepteer de straf als een vent Reinier, ook al kan je er persoonlijk niks aandoen. Deze dingen blijven helaas nu eenmaal gebeuren binnen crews(osm).
Ik vind persoonlijk dat er aan de straffen niks veranderd hoeft te worden omdat anders de andere crews benadeeld worden.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Natuurlijk is zo iets ontzettend vervelend, want de rest van de crew is de dupe. Niemand beschuldigt jullie. Alhoewel ik dit persoonlijk niet veel erger vind dan de oefenwedstrijden, is dit wel een solistische actie geweest.Dus je hoeft je niet zo aangevallen te voelen Reinier, iedereen heeft echt nog steeds wel sympathie voor LFS. Dat verandert niet door een eenmansactie. En ik ben net zo verrast als jij, ik heb met Bas bij Mysterious gezeten en dat was met o.a. Mike en Brio een leuke tijd. Probeer dit alleen wel mee te nemen op het moment dat een andere crew zoiets overkomt. Ik weet namelijk nog erg goed dat toen wij geconfronteerd werden met twee cheaters (en daarmee schorsingen) binnen onze oude crew, dat jij daar als een van de eerste gelijk bovenop dook. Niet alleen op het forum, maar ook middels PM's naar mij. Dan geef je, net als wat jij nu aangeeft, een crew de tijd om wat meer info te verkrijgen over het hoe en wat.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Ik heb lang getwijfeld of ik wel op jou zou reageren, maar ik ga het toch doen en dat in de grootste sereniteit en met het grootste respect.
Het eerste wat ik lees als er iemand uit LFS gepakt wordt met cheaten is 'wat stom dat wij er voor gestraft worden'. De regels van CC zijn echter duidelijk. De regels van KL waren volgens jou ook duidelijk en alle vrienden van Good Fellas konden niet gestraft worden met meer dan puntenaftrek omdat het reglement er niet in voorzag, quod non. Nu voorziet het reglement uitdrukkelijk in een bepaalde straf en zou er toch een mouw aan gepast moeten worden? Het is mij niet geheel duidelijk waarom...
Binnen de KL zijn de mannen van Good Fellas genoemd als valsspelers wegens het spelen van oefenwedstrijden. Er waren echter nog andere managers die oefenwedstrijden gespeeld hadden, maar er werd op het forum van KL in een censuur voorzien en er werden zelfs posts verwijderd van managers die nog vragen stelden over de oefenwedstrijden. Iedereen kon per PM bij jou terecht en je zou met veel liefde alle vragen beantwoorden. Bijgevolg trok ik mijn stoute schoenen aan en durfde ik jou per PM aanspreken in verband met die oefenwedstrijden. Het gevolg daarvan was dat je mij 4 dagen negeerde, waarop ik jou een rappel durfde sturen en je binnen enkele uren reageerde dat de andere namen niet bekend gemaakt zouden worden.
Het zal je vast niet verwonderen dat ik denk dat tussen de namen van degene die oefenwedstrijden gespeeld hebben naast managers van GF ook managers van LFS zitten? Het is mij dus niet geheel duidelijk of LFS van de fair play was of niet, zoals je hierboven aangeeft. Versta mij niet verkeerd. Het zou immers perfect kunnen dat er geen managers van LFS iets met die oefenwedstrijden te maken hadden, maar zonder dat de namen genoemd worden is dat gewoon niet duidelijk. Net zoals GB de cheatmeldingen openbaar maakt, want degene die het spel correct spelen hebben daar recht op, had je dat ook in de KL moeten doen omdat je de (hopelijk) illusie wekt dat er mensen van LFS tussen zaten en je die beschermde.
Behalve het feit dat ik jouw taalgebruik niet correct vind op een forum (woorden zoals compleet gestoord en iemands mond snoeren) vind ik dus ook dat je moet oppassen met die censuur omdat dat op dit moment gewoonweg in het nadeel speelt van jouw eigen crew. Dus als je het voelt alsof de hele crew wordt aangevallen dan heeft dat volgens mij mede te maken met hetgeen in de KL gebeurd is en de manier waarop dat afgehandeld is.
Nogmaals in de grootste sereniteit en met het grootste respect gezegd. Ik hoop dat je ook in die trant kan antwoorden. Dat mag eventueel in een PM als je dat liever hebt.
-
@santheman11_nl zo iemand die mijn mening ook deelt.
-
Even kort:
-
Er waren geen managers van LFS betrokken bij de oefenwedstrijden. Pepijn heeft eenmalig per ongeluk een oefenpot gespeeld, die heeft gewoon -50 gekregen. Dit was gebeurd nadat alle straffen waren uitgedeeld aan de anderen.
-
Wij accepteren de straf gewoon. Dat het jammer is, is iets anders.
Voor de rest excuseer ik me voor me scherpe verwoording van vanmiddag; deze situatie vind ik gewoon ontzettend vervelend en dan bijt ik snel van me af.
-
-
Je moet leren in je eigen crew rond te snuiten in plaats in die van een ander. Je hebt meermalen op een andere crew gezeten omdat er gecheat was, dan was je haantje de voorste en nu, het jezelf overkomt zijn er natuurlijk een aantal mensen die de kans hebben om jou grote mond toch wel wat kleiner te maken. Met de hoop dat je misschien eens in je eigen crew blijft snuiten in plaats van die van een ander. Een crew kan er niks aandoen, enkel die persoon die de fout maakt. Dat je strafpunten moet krijgen als crew is meer dan terecht, heeft iedere crew gekregen als er een cheater was, ik verwacht dus niets minder.
-
Ik weet precies waar jij op doelt, en het is nog steeds 100% terecht dat die persoon hier vedwenen is.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Laat dit ook eens een goede les voor je zijn dat als er bij een andere crew een keertje een cheater gesnapt word, om dan eens niet te reageren ipv er bovenop te duiken.
Door jou reactie roept je dit soort dingen op je af. -
In welke gevallen heb ik me allemaal bemoeid dan?
-
Volgens mij weet je dat zelf als het beste.
-
Het is niet omdat die persoon moet verdwijnen dat jij overal bovenop moet zitten voor crewpunten te laten afnemen voor ons.
-
@alex7ander7_nl Die Braveheart was gewoon een cheater in een ander pakje. Dat moet jij ook dondersgoed weten.
Voor de rest heb ik me niet met andere gevallen bij andere crews beziggevallen. Dus die onzin kan ook weer begraven worden.
-
Daarom heeft hierboven iemand nog gereageerd dat jij je overal moeit?
Je bent de grappigste thuis.
Je mag zeggen wat je wilt, ik geloof niks van wat je zegt.
Trouwens als je Brave niet had gestalkt dan was het verhaal ook al anders geweest, je kon het gewoon niet verkroppen. -
@pummel123_nl "Je hebt meermalen op een andere crew gezeten omdat er gecheat was"
-
ik? lol dan ben jij de eerste die dat weet, dit is mijn eerste crew ooit..
-
@pummel123_nl Al jouw opmerkingen waren vanaf het begin geladen met een persoonlijke schil. En hier wordt dat helemaal duidelijk. Ongelofelijk.