CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@harbert_nl Er moet wel genoeg draagvlak zijn voor aanpassing van de regels, en een termijn van invoeren afspreken. Zo voorkom je achteraf gezeur...
-
@bolabranca_nl67 oke vooruit dan, met draagvlak. Heb eigenlijk liever dat meteen mijn advies blind wordt opgevolgd, maar begrijp dat ik niet de enige ben hier.
-
De huidige straf is prima.
Een vervanger oproepen ? lol dat zou even mooi worden. Als crew ben je zelf verantwoordelijk voor de mensen die je aantrekt. Dan maar beter screenen.
Tuurlijk is het balen voor de rest maar als een voetbalspeler rood krijgt dan is er ook geen sprake van een vervanger. Je wint als team en je verliest als team. Dat is het hele doel van de Crewcup.Wat een noob trouwens :baby_tone1: Ik dacht een goede concurrent voor de ranking maar niets blijkt minder waar.
-
-
Weet iemand wanneer je je in kunt schrijven voor CrewSummer of CrewCup 59?
-
Ik ben het eigenlijk met beide kanten wel enigszins eens. Wat Mike al zei, de crew is verantwoordelijk wie ze opstellen in de CC. Snap dat het als een steek in de rug voelt, maar ze hebben deze manager zelf binnen gehaald. Aan de andere kant heeft de actie zelf niks met de CC te maken en je dupeert hiermee niet alleen de crew zelf, maar vaak ook nog andere crews door competitievervalsing (wedstrijden tegen wel/geen PC). Vooral het feit dat de competitie vanaf zulke momenten scheef loopt zou ik uiteindelijk toch kiezen voor een vervanger en een andere straf, maar wel een grove.
-
@mikevanderhilst_nl
Lol Mike, maar ik denk dat niemand had verwacht dat Mx Mayne geblocked zou worden. Maar een computer tijdens de Crewcup is toch ook niet wenselijk, terwijl een vervanger het de tegenstander nog enigszins moeilijk kan maken. Een dikke straf aan de crew is dan een prima oplossing, - 1000 lijkt mij veel te weinig voor een cheater, eerder - 2000 inderdaad of zelfs -3000. De overige 3 spelers kunnen er vrijwel zeker niks aan doen en willen toch ook nog de ronde sportief afmaken neem ik aan. -
Pff ik laat even de rekrutering van nieuwe leden aan Rein over en gelijk dit
-
Oei dat is pijnlijk om te horen : )
-
Tussenstand Eerste Divisie A
-
@mikevanderhilst_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
De huidige straf is prima.
Een vervanger oproepen ? lol dat zou even mooi worden. Als crew ben je zelf verantwoordelijk voor de mensen die je aantrekt. Dan maar beter screenen.
.Daar ben ik het niet mee eens, als crew trek je managers aan, het is gewoon moeilijk te pijlen of iemand een cheater is of niet.
Wij hebben de laatste half jaar ook een hoop managers aangetrokken, daar zaten gelukkig een hoop bekenden bij maar ook een aantal onbekenden.
Je weet van tevoren nooit waar je aan begint, het blijft een online gebeuren. Je ziet en kent elkaar niet echt. Via het spelletje kan iemand erg aardig en tof overkomen, je trekt hem aan omdat het goed klikt.
Dan blijkt diegene te cheaten, daar kan je als crew echt helemaal niets aan doen vind ik.
Maar de bakken stront die een crew over zich heen krijgt slaat soms gewoon helemaal nergens op. Ook LFS heeft dit niet verdiend. Vroeger op het open forum kwamen de ramptoeristen weer in elkaars cafe, en daar hoorde Reinier zeker bij. En Reinier was in het verleden zelf altijd haantje de voorste met zijn schepje en emmertje stront, om het over een crew heen te gooien. Dus het is begrijpelijk dat sommige crews Reinier hier nu op terugpakken.
Ik vind het ook sneu voor de andere managers van lfs die cl spelen. Hoop bc naar de kloten en veel verspilde energie. Maar regels zijn regels, er zijn in het verleden al heel veel crews geweest die dit meegemaakt hebben. -
Nieuwe tussenstand inclusief strafpunten.
Tussenstand CC 58 Champions League (34 / 43)
Imperium 13351
:blue_circle: OSM Striker Ultras 11296
:blue_circle: GoodFellas 7869
:blue_circle: Kanarifuglene 7463
Looking for Silverware 5933Tussenstand CC 58 Eredivisie B (34 / 39)
Art Of Soccer 7440
:blue_circle: Golden Glory 7270
:blue_circle: Blue Lions 5400
:blue_circle: de bowlingboys 3675
Gios Tribute 3465
De Tjompies 1890Tussenstand CC 58 Eredivisie A (34 / 39)
Same Vision 7630
:blue_circle: Old Glory 7155
:blue_circle: The Royal Victorians 4475
:blue_circle: Omnihell 3785
Tigres OSM 3340
Azzuri 2575Tussenstand CC 58 Eerste Divisie B (34 / 39)
FC Voetsiebal 6776
OSM DE ZAAK 5492
:blue_circle: Triple S 5024
:blue_circle: TeamRoyalAntwerpFC 3752
:blue_circle: LAPTOPSTRAFSCHOP 1664
:blue_circle: broechemboys 1000 -
Dat het niet eerlijk is tegenover de teams die in dit geval Napoli al twee keer hebben getroffen, is zeker een feit. Dat was ook gelijk het eerste waar ik aan dacht,
Even kijken of ik Napoli nog tref met CPU als manager. ( alhoewel, aan de uitslag van vandaag te zien, je het van de CPU met een hoge teamwaarde nog zeker niet cadeau krijgt )Wellicht dat de optie om een vervanger in te zetten met een flinke puntenstraf daarom inderdaad geen slecht idee is. Mits dan wel een geval zoals deze waarbij er in de huidige competitie geen extra voordeel is opgedaan en het geen collectief gebeuren was zoals de situatie met een andere crew vrij kort geleden. Andere competitie setup maar toch. Soms zijn er situaties waar de hele crew er vanaf weet. Dan is iedereen een soort van schuldig. In dit geval kan ik begrijpen dat dat wellicht niet zo is. Hij zal het puur hebben gedaan voor zijn hoofdaccount.
-
The best manager in the world_NLreplied to alex7ander7_NL on last edited by The best manager in the world_NLThis post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
This post is deleted!
-
-
Laten we nu maar weer doorgaan met dingen die er wel om doen
-
Kennelijk zit dit voor sommige managers wel heel hoog. Carlo had al eerder aangegeven dat als jullie verder willen discussiëren over de lock van MxMayne1 en het daarbij horende bak stront over elkaar kieperen, het via het PM systeem kan doen en niet meer in dit topic. En wat doen jullie? Juist ja, lekker door lopen miepen in dit topic.
Ik heb dus maar even voor boze moderatortje gespeeld en wat posts verwijderd. Kunnen jullie nu eindelijk eens dit onderwerp begraven in dit topic?