hoe neem je ontslag?
-
Is al een tijdje geleden dat ik het spel gespeeld heb, en ondertussen al heel wat veranderd. Hoe neem je nu ontslag?
En een tweede vraag is : kan je van andere managers die niet bevriend met je zijn ook hun punten zien en resultaten op de ranglijst?
-
@steffkemagic_nl
Ontslag nemen doe je als volgt:- Je gaat naar het team waarbij je ontslag wilt nemen. Je hebt natuurlijk 4 clubslots, dus 4 keuzes waaruit je kunt kiezen.
- Eenmaal bij het gewenste team aangekomen, klik je op het het vak met Bestuur erop. (vaak staat er nog naast 'Ontevreden', 'tevreden' of 'enthousiast'. Dit geeft aan of je onder, gelijk met of boven jouw doelstelling staat op de ranglijst)
3.
Op het scherm van het bestuur (hierbij een screenshot ervan) zie je de knop 'Neem ontslag' staan. Om ontslag te nemen druk je op de knop.
4.
Eenmaal op de knop Neem ontslag te hebben gedrukt, krijg je nog een scherm met een bevestiging van je ontslag. Dit is zo, omdat je zo niet overhaaste conclusies kan trekken, en dus niet direct ontslag neemt zonder je te kunnen bedenken. Als je echt ontslag wilt nemen, druk dan op Ja. Zo niet, druk dan op annuleren. - Als je op Ja hebt gedrukt, heb je zojuist ontslag genomen bij een club. Je kan nu direct weer een andere club kiezen, maar niet een club uit dezelfde competitie waaruit je zojuist ontslag hebt genomen(Je kan dus wel hetzelfde land kiezen, maar niet dezelfde competitie)
Wat betreft je tweede punt: Ja je kan inderdaad de resultaten van andere managers die niet met jou bevriend zijn bekijken. Om dit te doen ga je naar je profiel, en dan klik je op de ranglijst. Zo zie je alle managers die OSM spelen, en kan je op jouw eigen tempo gerust een kijkje nemen op hun profielen
Hopelijk lukt het jou hiermee om ontslag te nemen (als je zeker weet dat je dit wilt doen) en om andere managers te bekijken
Met vriendelijke groet,
The Master Of Dank Memes
-
Bedankt voor de uitleg, maar ik gebruik de app van osm daar kan.je dat niet op.doen zeker?
-
Ik heb het gevonden, van dat ontslag nemen.
Mijn volgende vraag is, hoe je moet uitloggen?
-
Uitloggen doe je door op je naam te klikken bovenin het scherm
Dan staat er in dat lijstje 'uitloggen'
Druk hier op en je bent uitgelogdHier een screenshot voor je om het te verduidelijken
Dus nogmaals: Klik op naam -> Log uit -
Uitloggen op de app is niet mogelijk. Je mag maar 1 account beheren, dus uitloggen is ook niet nodig. Maar waarom wil je uitloggen dan?
-
Ik ga naar die ranglijkst op de app , maar kan dan niet klikken op de andere managers. Dus ik kan niets bekijken van de andere managers,...
-
De resultaten van andere managers kan je alleen via de website bekijken. Zorg dat je op een slot zit waar je een team op beheert. Als je daarna vervolgens naar het profiel gaat van een willekeurige manager kan je alle voorgaande resultaten bekijken en als mede de stand + managerlijst van de huidige competitie waar die manager in speelt.
Via de app kan je alleen bepaalde statistieken met elkaar vergelijken.
-
even een kleine uitstap naar een ander topic, je kunt niet zien dat iemand ontslag heeft genomen.
https://www.onlinesoccermanager.nl/Users/3271494/TrophyCabinet
Zonde, dit bevorderd bepaalde trucjes met valsspelen en het spel voelt toch kaal aan wanneer je eindigt met de helft van het aantal spelers dan het aantal waarmee je begon. -
Het aantal ontslagen kan je gewoon zien op het profiel van de betreffende manager. Op het tabblad Prestaties zie je onderaan het aantal gespeelde wedstrijden en de hoeveel gewonnen, verloren en gelijk gespeelde wedstrijden. Meteen rechts naast het aantal nederlagen zie je 'Ont' staan. Hier zie je het aantal keer dat de manager ontslag heeft genomen.
-
@fc-eddie_nl
Ah, dat lijstje zie ik, maar ik had verwacht in de TrophyCabinet dit te zien met iets meer details. Joined iemand bijvoorbeeld 3x dezelfde competitie in een week of is het 3x geweest over 5 jaar verspreid. -
Je kan niet meer terug in diezelfde competitie als je eenmaal ontslag hebt genomen. Dus iedereen joined elke competitie slechts 1 keer.
In de prijzenkast worden alleen competities vermeld waarin je managerpunten hebt behaald. Je ontvangt alleen managerpunten als je de competitie uitspeelt. Wanneer iemand dus ontslag neemt, speelt die persoon de competitie waarin hij/zij zat dus niet uit, en ontvangt dus geen managerpunten. En wordt dat dus ook niet vermeld in de prijzenkast.