Europa League
-
Feyenoord is niks hoor Lerra
-
@dave-jansen_nl als dit waar is, is het echt een waardeloze aankoop imo
-
Ajax loot Rosenborg, Utrecht treft Zenit.
Tenzij Utrecht voor een stunt weet te zorgen, denk ik dat alleen Ajax nog in de groepsfase kan belanden. -
Wordt/is weer een heel matig jaar Europees. Zie Ajax nog wel overwinteren in de EL en met een gunstige loting wat rondes overleven, maar Utrecht zal wel uitgechakeld worden door Zenit waardoor verder alleen Vitesse in de EL en Feyenoord in de CL over zijn. Beide krijgen het denk ik heel lastig om punten te pakken.
-
Vorig jaar had PSV ook al een mislukt seizoen, en dit seizoen is nu ook al mislukt.
Dan kun je maar beter net zo goed meteen een nieuwe trainer aanstellen lijkt me, je zult dit toch als een tussenjaar moeten zien.
Ajax moet easy doorgaan, maar het Molde debacle zit nog vrij vers in het geheugen. Voor de winterstop uitgeschakeld worden door een middenmoter uit Noorwegen is misschien wel de allergrootste blamage uit de clubsgeschiedenis dus ik hoop dat ze deze match flink serieus nemen zodat we snel opgelucht kunnen zijn.
-
uitschakeling voor ajax is misschien maar beter. deze smalle kleuterselectie kan echt niet 2x per week presteren
-
Als we van Rosenborg verliezen strijden we om het kampioenschap van een land waarin elk team er in de eerste de beste ronde die ze meedoen uitvliegen. Dan is die titel dus ook gelijk geen drol meer waard en is het eigenlijk gewoon een rampjaar, kampioen of niet.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Europa League:
een middenmoter uit Noorwegen
Volgens mij de beste club daar hoor Neemt niet weg dat we gewoon moeten winnen.
-
@bringdaruckus_nl said in Europa League:
uitschakeling voor ajax is misschien maar beter. deze smalle kleuterselectie kan echt niet 2x per week presteren
Hebben we vorig jaar ook niet gedaan idd met 90% dezelfde spelers
-
@suiz-luárez_nl Doelde op Molde.
-
@suiz-luárez_nl Alleen tegen PSV kwam het overduidelijk door vermoeidheid dat je niks had in te brengen.
Daarnaast speelt het altijd wel een rol, maar is het zeker niet de enige factor. Misschien had je van Groningen en Excelsior gewonnen als je geen Europees had gespeeld, maar je had ook gewonnen (Grun) als Onana die bal gewoon naar voren had gepeerd of als (Exc) De ligt even uit zijn doppen kijkt voor hij een bal terugspeelt.
-
@sirclitjeslikker_nl Oh lol dat was echt ontzettend treurig ja
-
@suiz-luárez_nl
ajax had zeker in het eerste halfjaar echt een brede selectie hoor maar ook in de 2e halfjaar kon Bosz nog gewoon Riedewald op de tribune zetten. Nu is het een blessure en spelers als Dankerlui komen al in beeld. En Dankerlui is niet bepaald een toptalent -
@bringdaruckus_nl klopt achterin zijn er 2 weggegaan maar neem aan dat er ook weer 2 terugkomen, duurt alleen ff als je Overmars aan het roer hebt die eind juli begint met scouten en de rest van het jaar chillt
-
@suiz-luárez_nl
middenveld ook zwakjes hoor. De Jong, Van de Beek, Ziyech en Schone. -
Met Eiting en Sinkgraven kom je in ieder geval op 6 aardige middenvelders en zit het kwantitatief wel goed in mijn ogen. Is alleen de vraag of je een sterk, gebalanceerd basismiddenveld hebt. Ik vind Vd Beek en Ziyech goede spelers, Frenkie veelbelovend en Schone wel aardig maar het is verdedigend wat aan de kwetsbare kant.
-
@bringdaruckus_nl ja zou ook graag daar nog 1 versterking zien, al zijn frenkie en donny wel toptalenten
-
@sirclitjeslikker_nl
sinkgraven is de helft van de tijd geblesseerd en eiting vind ik niet goed genoeg. Schone kan het bijna niet meer belopen terwijl ie niet eens zo oud is en zelfs Ziyech had nog moeite met 2 wedstrijden per week -
@bringdaruckus_nl Eiting niet goed genoeg? Die vent speelt bijna altijd goed als ik kijk bij Jong of tijdens Youth League. Maar goed maandag nieuwe Kroaat erbij. Nu nog een rechtsback en je hebt in principe genoeg opties voor de verdediging.
-
Op de een of andere manier is het nu niet zo dat ik het gevoel heb dat een jongen die op zijn 23e bij NK bal op het dak Osijek speelt onze nieuwe Verthongen is