Voetbal: De Nederlandse competities
-
in de cl is het dan weer wel iets gebruikelijker dat een team op 0 punten eindigt.
-
@sirclitjeslikker_nl said in Eredivisie:
Arsenal
Sporting
Marseille
Vitesse = 0Sparta Praag
AA Gent
Garabag Agdam
Vitesse = kans op volgende ronde.Eerst de loting maar afwachten.
Denk niet dat ze Sparta Praag en Garabag gaan loten:P
-
PSV ook achter in Kroatie, terwijl Utje lijkt te stunten, al zijn ze genaaid met de 1-1...;)
-
WZFWZDB!
-
Vitesse trouwens goed bezig, kunnen zomaar een PSV verassen dit seizoen. Als de nieuwelingen van Chelsea een beetje kunnen ballen en er wat synergy is dan zie ik ze wel derde worden.
-
@hap-slik-weg_nl Lol nooit, je denkt toch niet dat je met spelers als Serero, Matavz en Castaignos beter bent dan wat er nu bij PSV rondloopt
-
@suiz-luárez_nl Ehh Matavz speelde zelf voor PSV, daarnaast hebben ze ook nog Bruns en Linssen aangetrokken. Maar vandaar dat ik ook zeg als die 5 van Chelsea kunnen ballen en het loopt een beetje dan zie ik wel potentie. Moeten nu niet doen alsof er bij PSV nu nog veel kwaliteit rondloopt.
De Jong is hopeloos, Locadia wil alleen tegen Bayern voetballen, Bergwijn drama, Pereiro/Mexicano spelen nooit. Guardado weg, Moreno weg, Propper weg, Zoet gaat nog weg en Willems weg. Er staat daar nu 1 degelijke middenvelder met Van Ginkel en een paar verdedigers die redelijk zijn.
-
@hap-slik-weg_nl
dit zijn vrij matige chelsea spelers. Baker bv behoorde wel tot de toptalenten -
@bringdaruckus_nl Ja Baker kende ik ook wel. Zat al te wachten op je reactie.
-
@hap-slik-weg_nl said in Eredivisie:
Ehh Matavz speelde zelf voor PSV,
Ja en die faalde daar hopeloos, die dooie is matig man
-
Lol. Jones nu ook geblesseerd bij Feyenoord.
-
@furrax_nl Uit voorzorg naar de kant gegaan met lichte klachten, aldus Feyenoord. Gelukkig maar want anders hadden we echt een probleem
-
Van Matavz word ik nou niet echt bepaald bang. Van Luc ook niet trouwens, maar hij is geen verkeerde voor een club als Vitesse
-
@dominicm_nl vd Hart huren
-
@suiz-luárez_nl verspilde moeite zie ik alweer.
-
Lekker boeie dat hele PSV. Denk sws wel dat de verschillen in de top 3 dit seizoen onderling vrij groot zullen zijn.
-
@hap-slik-weg_nl
dit zijn helaas gewoon spelers die na jarenlang verhuur amper 3 miljoen opbrengen. -
@bringdaruckus_nl Nog steeds meer dan menig Eredivisie speler
-
@hap-slik-weg_nl
dat wel maar een klapper als 23 miljoen voor Nathan Ake of 19 miljoen voor Traore hoef je iig niet te verwachten.Jammer dat Loftus Cheek eigenlijk nooit voor vitesse heeft gespeeld. Zou gekke runs kunnen maken in Nederland a la yaya
-
Luis Manuel Orejuele (RB) naar Ajax. Ben benieuwd. Mag toch hopen dat ie beter is dan Veltman.
YT filmpjes zeggen niet alles, maar dat ie achterlijk hard kan rennen viel me gelijk op