The OSM Tigers: Chillen in de Jungle
-
@ajax-natuurlijk_nl Het algemene crewforum is omgetoverd tot deze creatie. Zie het als het Algemene Crewforum waar iedere crew één café mag hebben incl. een crewcompetitie topic. Daar zijn wel voorwaarden aan verboden (leveleisen status vriendjepolitiek blabla)
Het interne forum voor iedere crew is er wel weer.
edit
Tssj het forum laat de berichten niet op tijd zien -.- -
Dank jullie wel! Is dat me ook weer duidelijk.
-
@sjinne_4_ever_nl Ik weet dat dat niet boeit zo'n website maar het staat wel in de criteria. Pas gewoon alles aan qua eisen van OFM dan zijn we klaar. Heb crews gezien die binnen een jaar 2 levels omhoog zijn gegaan. Terwijl die qua website/ crewpage al jaren er niks meer aan hebben gedaan. En ze presteren wel in enkel de CC. Als dat het criteria word presteren in CC dan moeten we allemaal 451 spelen.
-
@triple-444_nl Waarom maak jij je zo druk om een website? Niemand kijkt hier naar... De Staff zelf ook niet dus niemand neemt het serieus. Laat lekker lopen, totaal niet erg.
-
@sjinne_4_ever_nl ik zei ook dat het niet boeit zo'n website! Maar wat is criteria om uberhaupt naar lever 3 te gaan? Maar nu is het oh dit is een crew met veel Event managers of medal of nog wat managers en plop we gaan een level omhoog. Niet dat uberhaupt een level omhoog of omlaag iets uit maakt. Want zit je met je crew in CL of EL van de CC dan mag je met 4 managers spelen en alles wat daaronder zit met 3 managers ongeacht level en dit was voorheen ook anders. Dus wat is nu nog de waarde van level 10 met level 2? Totaal niks meer. Dus wat zou jij dan willen in de nieuwe opzet?
-
@triple-444_nl Status, geeft net iets meer waarde aan de crew.
Ik vind wel dat er gekeken moet worden naar meer extra's wanneer je een level omhoog gaat. Zo zou ik liever zien dat crews een jury vormen ipv een ex-stafferd die niet meer actief is op OSM. Heb je als crew een hoog level, dan mag jij je daarin je mening ventileren. Zo'n constructie bijvoorbeeld.
Zijn vast nog andere dingen te bedenken.
-
Tussenstand CC 58: Europa League (43 / 43)
OSM Striker Pro Squad 12936
:blue_circle: The OSM Tigers 9738
:blue_circle: Just Relax 7572
Online Football Federation 7518
BeNeCrew 5592 -
Gefeliciteerd met de promo, tijgers! Wij mogen blij zijn dat we net niet gedegradeerd zijn na een zeer zwakke tweede seizoenshelft..
-
@vjenne-rulezz_nl said in The OSM Tigers: Chillen in de Jungle:
Gefeliciteerd met de promo, tijgers! Wij mogen blij zijn dat we net niet gedegradeerd zijn na een zeer zwakke tweede seizoenshelft..
Thx! Tja, wordt komend seizoen wel een zware kluif haha. Als we niet de CL hadden gespeeld had ik denk ik een seizoen pauze gehouden. Nu maar gewoon nog een seizoen CC knallen
-
Goed weekend mensen Cheers
-
Duur weekend buhhhhhh. Auto gekocht, kleding gekocht, boodschapjes gedaan weet ik veel waar ik allemaal voor betaal :rolling_eyes: Maarjah blij dat ik het kan
-
Ziggo sport zend vanavond gratis Ajax-Rosenborg uit.
Veel plezier -
Gelukkig dat ik niet had gekeken
-
Zeg vanwaar opeens al die animo voor het NK? Kan haast bijna niet, toch? Wat mis ik...
-
@sjinne_4_ever_nl een of ander nieuwsbericht die je kreeg na het inloggen.. Vandaar al die aanmeldingen opeens
-
De gekte is toegeslagen
-
@vertrigo_nl Aaah vandaar! Volgens mij heb ik die dan gemist?
-
Vanavond weer gratis rosenborg - Ajax op Ziggo sport
-
Ziggo weet wel wat 't gratis weggeeft hè haha
Dramaaa, achjah dan maar weer net geen kampioen worden, plus knullig de beker verspelen, onze toekomst op de bank zetten en wegjagen,.. zoiets?
Wat betreft scouting hebben ze het de laatste jaren wel wat beter gedaan MITS het niet op oude ervaren rotten aankomt! Dus ik ben wel benieuwd naar onze nieuwe Colombiaan en Oostenrijker (?).
-
@sjinne_4_ever_nl Dikke drama inderdaad, ben benieuwd wat het seizoen gaat brengen