SKHF Café
-
@bartje-bergkamp_nl said in SKHF Café:
@ajax-natuurlijk_nl
Wat dacht je van de button "reageren" ?Bestaat die dan?
-
@the-best-manager-in-the-world_nl said in SKHF Café:
Wat een prachtige start heeft de Boer gemaakt... 0-3 verliezen van een promovendi
Tja... Het is niet dat ik al jaren roep dat Frank de Boer de domste mens op aarde en is de slechtste coach aller tijden ofzo.
-
@miclovich_nl said in SKHF Café:
@timeenennaam_nl Hey Timeenennaam ik heb twee jongere broers, woon in eindhoven en ben natuurlijk psv, fan maar dat kon je al een beetje zien, aan me profiel foto, en speel graag FIFA.
Nee dat kon ik niet zien aan je profielfoto aangezien we je profielfoto tegenwoordig bijna niet meer kunnen zien op deze rare nieuwe forums.
-
@scheeftand_nl Ja zijn beetje klein die profiel fotos
-
@scheeftand_nl Ja zijn beetje klein die profiel fotos
Ja een beetje heel erg klein hè
-
Op deze forums kan je helemaal niks meer zien. Lijkt wel een losstaand forum, die in niks verbonden is met OSM.
-
die forum?
-
@ajax-natuurlijk_nl ja het is echt poep geworden XD
-
@kagchelland_nl Net als de app...
-
Hoi, lekker weertje hoor buiten zal vandaag 25 graden worden maar regent alleen hier.
-
Hoi, lekker weertje hoor buiten zal vandaag 25 graden worden maar regent alleen hier.
Ach het is drie keer niks buiten. Hopelijk blijft het volgende week een aantal dagen goed, maar waarschijnlijk moeten we het toch weer van de nazomer hebben.
-
@jip-huijs de bladeren vallen al van de bomen
-
@bolabranca_nl67 heb al bruine bladeren aan bomen gesignaleerd. Hopelijk wordt het nog lekker weer in september. Zou wel zo fijn zijn
-
@maricja_nl heb nu al zin in de boswandelingen... nee niet dat groene drankje
-
@jip-huijs Ook wel lekker de nazomer, ze geven volgende week wel droog weer af maar dan begint het werken weer enzo dus dan hebben we er niet veel aan
-
Waarom word ik gevolgd door allemaal arabieren?
-
@timeenennaam_nl doorlopen niet omkijken en wacht op versterkingen. Meestal gaan ze vrijdag naar de moskee dus misschien kun je ze morgen kwijtraken...
-
Op het forum over het weer praten. Veel sneuer wordt het niet
-