SKHF Café
-
@dominicm_nl Oh zo #lol. Naja was wel benieuwd naar je mening, meende mij vaag te herinneren dat je privacy wel interessant vond.
-
Die leak van de Amsterdamse suikerspiegelmoslim ook al gezien trouwens? Blijkbaar was het algemeen bekend bij het Parool, maar stilgezwegen.
-
@hap-slik-weg_nl Las er wat van ja. Diezelfde avond meldde de politie al dat hij onwel was geworden. Ik geloof niet dat de politie binnen een uur een complot bedenkt dat door iedereen gevolgd wordt om een terreuraanslag te verhullen. Daarom zou zijn identiteit inderdaad niet relevant zijn, en zou je juist onrust voeden als je 'm bekendmaakte (want het is een enge moslimnaam). Maar ik ken de ins en outs van de zaak niet, volgens mij zijn bepaalde zaken best fishy daaraan
-
@dominicm_nl Het feit dat ooggetuigen veelal wat anders verklaren, het feit dat er van de 15 daar gesitueerde camera's geen eentje het "lijkt" te doen, het feit dat de politie zichzelf tegenspreekt in de berichtgeving op Twitter, de beste man 4 dagen vasthouden en een huiszoeking doen (al is dat nog niet bevestigd geloof ik) omdat hij onwel was door te weinig suiker. Sniff sniff.
-
@hap-slik-weg_nl Dat stinkt inderdaad, mee eens
-
@dominicm_nl misschien vind je dit ook wel een interessant "artikel". http://forum.fok.nl/topic/2394533?token=2b56ea3a81cbfca4c4f3ad2219c91f0b&allowcookies=ACCEPTEER+ALLE+COOKIES
-
@hap-slik-weg_nl Dit is echt een verschrikkelijk onsamenhangend pseudo-intellectueel kutverhaal. Verschillende groepen botsen, politici liegen, mensen roddelen, dan ontstaat genocide en het is allemaal de schuld van links? Bingokaart was vol bij media in het enkelvoud.
-
@dominicm_nl Het klopt dat het goed onsamenhangend is geschreven, maar ik vond de theorie erachter wel interessant. De invloed van de media etc. Het wordt wel erg overtrokken en kort door de bocht weergegeven, maar een leuke uiteenzetting om meer te lezen.
-
Het cultuurmarxisme begint anders wel aardig terrein te winnen in Nederland.
Oorzaak: Het is één grote shittest
Oplossing: Man up -
hey jongens wat leuk hier
-
hey Alei
-
halei
Please enter a longer post. Posts should contain at least 8 character(s).
-
Alei ouwe pikkenbaas
-
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl
Is nog allemaal van die achievements, kerelWeet ik toch was toch een grapje, kerel
-
@timeenennaam_nl said in SKHF Café:
@henricktje_nl said in SKHF Café:
Succes in de Eredivisie!!
?
NEC speelt niet in de Eredivisie, ze zijn, alweer, gedegradeerd.
-
hey jongens!!
-
Hey Alei.
-
@scheeftand_nl we hebben niet voor niets een clublied wat zegt: 'NEC wordt kampioen' ...
-
@henricktje_nl said in SKHF Café:
@scheeftand_nl we hebben niet voor niets een clublied wat zegt: 'NEC wordt kampioen' ...
Niet eens van Gelderland