SKHF Café
-
@roeliepissssnicht_nl Nee. Sommige crews hebben elk een eigen café op 1 enkel forum. Openbare crewfora zijn verdwenen.
-
@roeliepissssnicht_nl
Alles wat vroeger leuk was aan OSM is inmiddels dood en begraven. Maar welkom, ouwe reus, wat brengt jou hier? -
Zag op facebook ineens reclame van osm denk na 2 jaar oid kan ik er wel weer is op inloggen, maar zo te zien dachten weinig andere er zo over geen grap paar jaar terug was skhf gewoon even druk als een gemiddeld topic op fok forum
-
RIP Raad het Zusje-topic
2013 - 2016 -
hey roelie it's me jerooney
-
@roeliepissssnicht_nl
Mocht je denken aan een volledige comeback, mijn account met 15k bosscoins mag weg bij elk aannemelijk bod #ok -
Bijna september ai ai ai doei leven
-
Wat is er gebeurd dan tim met forums, jow jerooney, crew weg dus haha
Eerlijk was wel grappig vaak over die adrian mutu zn zusje(zie dat me profiel er nog aan refereert ), furrax, toto topic.
-
@roeliepissssnicht_nl said in SKHF Café:
Eerlijk was wel grappig vaak over die adrian mutu zn zusje(zie dat me profiel er nog aan refereert ), furrax, toto topic.
De forums zaten vol met bugs en fouten, zoals je musschien nog wel weet, veel dingen functioneerden niet meer, duurde langer dan een jaar en er kwamen steeds meer bugs bij dus toen werd beloofd dat het forum verbeterd zou worden en er zou naar de managers geluisterd worden en voila toen kwam dit mislukte forum er het oude werd verwijderd alles is weg, alle crewforums weg, alle oude topics alles weg, alle smileys weg, alle forumcodes weg, dit slaat nergens op dit forum niemand heeft hier om gevraagd doei.
-
Alle smileys weg maar ik heb nog nooit een forum gezien met meer smileys dan dit
-
-
@dominicm_nl Lekker, perfecte timing, net voordat ze het referendum weer af willen schaffen.
-
Je interpunctie is er niet beter op geworden.
-
@roeliepissssnicht_nl
Nadat jij stopte kreeg Derwort een depressie en deed nog één ultieme poging alle oldskool managers te verjagen met een laatste downgrade. Zo werden OSM3.0 en dit zielloze forum geboren. -
Mooj forum jongens. Respect!
-
@pagutry_nl omg pagutry legendarische skhf mod
-
@henricktje_nl said in SKHF Café:
Je interpunctie is er niet beter op geworden.
Excuus zit op telefoon, de #lol smiley ontbreekt wel idd
-
Had wel een iets bruisender forum verwacht ja, met 5 post per dag in een "cafe" is het er niet beter op geworden.
Die crewtopics zijn dus gwn echt gone? Had graag die topics ff doorgelezen
-
Had wel een iets bruisender forum verwacht ja, met 5 post per dag in een "cafe" is het er niet beter op geworden.
Die crewtopics zijn dus gwn echt gone? Had graag die topics ff doorgelezen
Precies ja. Waar is die goeie ouwe tijd gebleven
-
@dominicm_nl said in SKHF Café:
Alle smileys weg maar ik heb nog nooit een forum gezien met meer smileys dan dit
Zeker waar, maar ik heb natuurlijk over de oude OSM smileys. Die waren 100x beter dan deze bullshit. Bovendien zie je hier duizendmiljardmiljoen keer dezelfde smiley met duizendmiljoenmiljard verschillende kleuren omdat er duizendmiljoerdmiljan verschillende huidskleuren zijn en die moeten allemaal een eigen smiley hebben anders voelen ze zich gediscrimineerd.