SKHF Café
-
@scheeftand_nl said in SKHF Café:
Als je vragen hebt over minder eten...niet aan mij stellen
-
Laat ik maar eens een nieuwe poging wagen dan, voor een driedaagse ban voor spam.
-
Hou gewoon je smoel
-
Het forum is dus echt ontzettend kleaute geworden, niet? Aangezien dit super exclusieve café altijd volstond met een pinguin, twee sneeuwpoppen en een dansende dikke neger?
-
@tomruitenbeek_nl een beetje dezelfde indeling als je garage in de winter, niet?
-
@tomruitenbeek_nl de neger is twee posts boven je en de pinguin twee posts onder je
-
He jongens
-
@tomruitenbeek_nl
De enige reden dat ik nog steeds post is omdat ik 20 volgers heb. Die verwachten natuurlijk af en toe mooie teksten, vooral die Arabische lui. -
@timeenennaam_nl vet, die lui heb ik ook. Zullen wel terroristen zijn
-
@dominicm_nl oh hey
-
Hoe veel volgers heb ik dan? Hoe zie ik dat?
Verwachten ze van mij nieuwe recepten? Moet ik bepaalde fastfoodketens promoten? Wat een druk ineens... -
@kagchelland_nl je hebt er maar 1. Geen zorgen
-
@tomruitenbeek_nl said in SKHF Café:
@kagchelland_nl je hebt er maar 1. Geen zorgen
@Kagchelland_NL You're welcome
-
Leroy, mag ik je ook volgen? Lijkt me superchill.
-
Heuj hallo
-
Heuj hallo
-
@furrax_nl said in SKHF Café:
Leroy, mag ik je ook volgen? Lijkt me superchill.
Liever niet eigenlijk
-
Snel, sluit de grenzen!!!
-
Huppa, man die stenen op de snelweg gooit moet gewoon ff lekker een jaartje brommen voordat hij weer iemand mag proberen te vermoorden Lekker hoor.
-
@sirclitjeslikker_nl vind het nog mee vallen. Zijn in principe meerdere bestuurders die hierdoor in gevaar zouden komen. Maar het was een zwerver dus dan vind hij het vast niet erg om te zitten. Heb je het beter dan dat je op straat leeft